mijn punctie is ook gepland

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Net mijn 2de FM gehad, en ik heb  5 JOEKELS zitten, de grootste was 28 mm  en 5 kleinere. Dus in totaal worden er 10 gepuncteerd (brrrrrrrr).

Ik zou dus woensdag de punctie hebben, maar dan is mijn arts er niet (opa wordt dan begraven) en neemt een andere arts het van haar over. Maar dat is nou net een arts die ik absoluut niet tussen mijn benen wil hebben en zeker niet tijdens een punctie. Ik zie er toch al huizenhoog tegenop en dan hij er ook nog eens bij......... NOT.
Dus ik heb de punctie donderdag gewoon "lekker" bij mijn eigen vertrouwde arts.
Dus, helaas Ibbeltje, niet samen.

Donderdag 8:30 uur staat het gepland. Ik vind het zo eng hé, ben nu al ontzettend zenuwachtig.

Kruimel

Hoi Kruimel,

Geweldig 10 follikels. Ik had ook 3 grote en 3 kleinere follikels. Ze worden er ook alle 6 uitgehaald. Ik vind het ook erg spannend hoor. Ik zie er ook best tegenop, ik hoop ook echt dat het bij ons anders af gaat lopen dan bij Indy en Pleun. Eerlijk gezegd ben ik daar best van geschrokken. Ik zal je woensdagavond vertellen hoe het mij vergaan is, hopelijk kan ik je flink geruststellen.
By the way, ik zou ook de punctie een dag uitstellen hoor als je eigen arts het niet kan doen. Ik heb vandaag ook expliciet aan mijn eigen arts gevraagd of hij de punctie zelf wil doen. De andere arts die het normaal doet, is wel heel kundig. Ik heb toch liever dat mijn eigen arts het doet. Stom he, maar ik daar gewoon meer vertrouwen in.
Nou meid, heel veel succes donderdag. Probeer je niet al te druk te maken, dat probeer ik ook. Nu lukt het nog aardig, maar weet niet of mij dat morgen ook nog gaat lukken hoor .

Liefs, Ibbeltje

Hé Kruimel, as. donderdag de punctie, nou meid, ik ga voor je duimen! Erg stoer van je dat je om je eigen arts hebt gevraagd, ik heb zelf ook al een aantal keer om mijn eigen arts gevraagd en het is nooit een probleem en het is al heel wat en als je dan een rotmens tussen de benen hebt, dan is dat niet zo prettig!

Heel veel succes en hou je ons op de hoogte?

Kus, Pleun

O, ja, was nog even wat vergeten................probeer de zenuwen achter je te laten, het valt heus erg mee, ik kan het zeggen............;).

Nee, zonder gekheid, probeer te ontspannen en neem warme sokken mee, want als je lang op de stoel ligt/hangt/zit krijg je best koude voeten, tenminste, ik wel!

Echt, niet zenuwachtig zijn hoor, ik zeg altijd maar zo: de bevalling doet vast meer pijn, dus dan valt het altijd mee!

Wauw, 10 follikels! Goed hoor! Ik duim enorm voor je dat je donderdag een makkelijke punctie hebt en natuurlijk daarna een Top-bevruchting/deling!
Doe nog even rustig aan, laat je niet gek maken! Is een leuk verhaal om later aan de kleine te vertellen ...

liefs, Saartje

Hoi Kruimel,

spannend zeg. Heel veel succes!

Groetjes Belle

Spannend zeg maar wat een goeie opbrengst . En wat goed dat je om je eigen arts heb gevraagd het is inderdaad beter om de punctie bij degene te hebben bij wie je je vertrouwd voelt.

Ik ben reuze benieuwd wat je van de punctie vind en ik zal zeker duimen voor een goeie score.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan