mijn punctie is ook gepland

Hoi Kruimel,
Wil je heel veel succes wensen voor aanstaande donderdag!

Groetjes,
Judith

He kruimel,
Heel veel succes met de punctie en 10 follies is een super mooie score hoor. Ik vond trouwens de punctie super meegevallen hoor, had het 10.000 keer erger verwacht. Dus je hoeft echt niet bang te zijn. Heel veel succes en hopen dat ze goed bevrucht worden allemaal (weer een volgende spannende stap)
Ik hoop je snel te zien op de sofa, want volgens mij zit ik er alleen op momenteel.

Ik zal aan je denken!

Liefs indy

PS ik weet trouwens niet wat Ibbeltje bedoeld met "ik hoop niet dat het zo verloopt als bij Pleun en Indy" want ik kan me geen betere punctie en bevruchtingscore (8van de 10) bedenken. Het enige wat raar was dat ze me pas achter af vertelde dat er twee emmy's zijn teruggeplaatst. Maar heb nu wel dubbele kans op zwangerschap toch???

Hoi Indy,

Ik zal even uitleggen wat ik bedoelde met: Ik hoop dat het niet zo gaat als bij Pleun en Indy.
Kruimel en ik zouden eerst allebei morgen onze punctie hebben, net zoals jij en Pleun. Bij jullie is de punctie allebei goed verlopen, alleen heeft Pleun geen terugplaatsing gehad en jij wel. Ik hoop voor Kruimel als natuurlijk ook voor mijzelf dat wij allebei een goede punctie en terugplaatsing hebben. En dat wij jou snel mogen vergezellen op de sofa!!!
Ik hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoelde, het was niet negatief bedoeld.

Liefs, Ibbeltje

He ibbeltje,

Het is al goed hoor...ik was niet boos of zo, ik snapte alleen even niet zo goed wat je bedoelde. Even misverstandje.
Heel veel succes morgen

liefs indy

Hoi Hoi,

Allemaal bedankt hoor, nu moet het wel gaan lukken hé, met al die steun.

En Indy,
dat was ik die dat schreef. En ik bedoelde ermee dat ik hoop dat wij allebei een TP krijgen en niet zoals bij jullie dat 1 van de 2 een TP krijgt. Bij Pleun is het niet zo leuk afgelopen vandaar. Omdat jullie ook samen opliepen net zoals wij (snap je hem?) Was niet rot bedoeld ofzo.

Kruimel

Hoi Indy en Kruimel,

Ik lach me helemaal rot om het "misverstandje". We zullen het maar op de hormoontjes gooien dat we elkaar niet zo goed hebben begrepen . Ik lig echt helemaal dubbel van de lach. Nou ja, in ieder geval bedoelen Kruimel en ik precies hetzelfde. Kortom: "misverstandje" is opgelost. En Indy, ik was niet boos hoor. Ik dacht ik zal het even duidelijk uitleggen!  
Dikke kus voor jullie alletwee.

Liefs, Ibbeltje

Hoi Kruimel

Succes morgen, ik zal voor je duimen dat het goed gaat.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan