Mijn schoonouders!

Hoi,

Ja pech kun je hebben met schoonouders. Maar inderdaad praten is de beste oplossing want anders word stapeltje/hoopje/berg/emeertje dat vol loopt alleen maar erger/hoger.voller en dat schiet ook niet op. Dus ik zou wel met ze praten in overleg met je vriend. Dat hij er niks van zegt vind ik beetje slapjes, gaat toch om welzijn van zijn eigen dochter zeg. maar goed dat is iets tussen jullie, maar praten praten en nog eens praten is beste manier om afspraken en duidelijkeheden te maken. Zo kun je elkaar ook beter accepteren.

En ja over tv kijken van een kind van 4 mnd, als ik daisy de fles aan het geven ben en de tv staat aan, al is voor mezelf of voor timo teletubbies, kinder tv of wat dan ook dan kijkt ze lekker mee want daarna gaat ze lekker de box in.
En inderdaad van meer dan een speelgoed worden ze echt niet gek.

Succes met alles meid.

Liefs van mij en de kids.

hoi,

Vervelend zulke schoonouders zeg!
Maar ff over dat tv kijken. Ik zie daar niet echt een probleem in... Als ik met Katie aan het knuffelen ben op de bank staat 9 van de 10 x de tv aan en Katie kijkt inderdaad die kant dan ook af en toe  op, al heb ik het idee dat ze het bewegend beeld alleen maar interessant vindt en niet dat ze echt kijkt hoor. Daar is ze nog veels te klein voor. Al keek ze gisteren wel verveeld naar het voetbal.....

Groetjes mickey

Grr... mijn vriend vind het dus echt allemaal onzin! Alhoewel, ik krijg er weinig uit. Dus ik weet niet zo goed wat hij ervan vind. Volgens mij durft ie gewoon niets tegen zijn ouders te zeggen, want die nemen het toch ook niet van hem aan.

Wat ik wel voor elkaar heb gekregen: we gaan een dagje later op vakantie! Dit omdat we alleen een afspraak konden maken op de 18e mei, de dag dat we weg zouden gaan. Iedere dag is er weer 1, haha! Nu nog 6 daagjes eraf! (dat gaat echt niet lukken).

En over dat televisie kijken. Ik heb op mijn opleiding geleerd dat kinderen vanaf het begin alles in zich opnemen. Ik weet natuurlijk niet of dat waar is, maar ik heb gezegd dat ik niet wil dat ze naar het journaal kijkt. Ik moet toch een keer een grens trekken en het is niet nodig dat ze er naar kijkt. Van mij hoeft ze helemaal geen tv te kijken, maar alls beter dan het journaal. Liever peuter tv ofzo.

Maargoed, het ging er dus om dat als ik zeg dat ik het niet wil, zij dat moeten respecteren. En dat doen ze dus niet! En daar baal ik zo enorm van.

En vroeger was alles zoveel beter... ook zo'n lekkere opmerking! Dus die maxi-cosi's die ze nu maken zijn hardstikke slecht en we moeten ze maar op schoot nemen. Slaat natuurlijk nergens op, maar ze willen gewoon niet aannemen dat de tijd veranderd. Alles moet op hun manier, anders is het fout. Ik kan me ook wel voorstellen dat het lastig is dat ik het niet zo doe als zij het vroeger deden, maar ze doen niet eens een poging daartoe.

Ik ga weer even huiswerk maken, de tentamenweek zit er weer aan te komen! Concentreren lukt niet zo erg...

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan