mijn schoonzus is zwanger

A

Anoniem

Guest
en uitgerekend op 5 december. Raar hoor nu al weer decemberbabys in aantocht. Ik heb al gezegd dat als haar kleine op 11 dcember geboren word dat ik het terugstop
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers. Wij hebben helaas geen ruimte voor een tweede  Ik ben gister maar meteen wat leuke dingetejes voor haar gaan halen, ik kon het niet laten!

Ow wat leuk!

Ik hoop ook nog steeds tante te worden, maar het zit er voorlopig niet in. Allebei mijn zwagers hebben nog niet zo lang verkering (paar maandjes) dus het zal nog wel even duren. En mijn zus? Nou, .... haar vriendje is een beetje bang van kleine kindjes! Hij durft Anne nu nog niet vast te houden! Hahahahaha!

Maarreh echt super leuk hoor! Ik ben nu al jalours!

Groetjes,
Natasja

Hoi hoi,

Leuk voor je schoonzus hey, maar ik begrijp dat het voor jou eventjes heel moeilijk en dubbel is.
Zo te lezen zou je graag een tweede willen, maar is het niet haalbaar........wil je veel sterkte wensen.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Hoi,

Jammer dat er voor jullie voorlopig geen tweede spruit bij kan. Misschien in de toekomst wie weet.

En mijn schone zus is ook zwanger van de eerst en uitgerekend op 6 oktober.

Liefs van mij, timo en daisy

Je zult zien dat het straks hardstikke leuk is als ze wat ouder zijn. Mijn schoonzus is ook zwanger en begin mei uiterekend. Haar buik was net zo groot als de mijne toen ik op het einde liep. Vond het wel leuk om tegelijk zwanger te zijn

hoe raar kan dat zijn he, dat jullie nu allemaal tante beginnen te worden. Hihi, ik was al tante toen ik 19 was (ben nu 36), dus mijn oudste nichtje is al bijna 17! En later, toen ik 25 was leerde ik Frans kennen. Zijn oudste broer heeft een zoon die in '79 geboren is. Hij wordt dit jaar 28, verder zijn de kleinkinderen aan die kant tussen de 20 en 24 jaar! Ik zal denk ik voorlopig geen tante meer worden, eerder oudtante, want een nichtje van 23 gaat dit jaar trouwen en krijgt misschien wel heel snel kindjes!
patricia

Mijn schoonzus heeft al een zoontje (die was ook mee naar de dierentuin) dus ik was al tante. Veder vind ik het heel leuk voor haar maar heb ik er inderdaad wel een beetje moeite mee. Ik heb al best wel wat tegenslag gehad (klinkt wel heel dramatisch)maar bij hun lijkt alles altijd vanzelf te gaan, dat vind ik ook wel lastig om mee om te gaan...

Terug
Bovenaan