Bij mij begint het nu ook weer een beetje te kriebelen, maar we laten het voorlopig bij 1. Eerst nu mijn studie afronden en een baan. Ik weet niet hoe lang het duren zal voor een tweede, maar voor Anne zijn we 2 jaar bezig geweest en ik zie al die frustraties die ik toen had nu echt niet zitten (kan natuurlijk ook meteen raak zijn).
Een klasgenoot van me was gister uitgerekend, maar heb nog niks gehoord. Ook zij heeft lang doorgelopen. Sinds vorige week moest ze stoppen met haar stage, want ze had 1 cm ontsluiting en dat is nu al een hele week zo. Op 1 mei moet ze weer beginnen. Het is ook best heftig school en zwanger zijn en ik heb ook wel zin om de volgende keer verlof te hebben. Lijkt me echt heerlijk.
Daarom hoopte ik ook tante te worden en af en toe op dat kindje te passen! Heerlijk lijkt me dat!
Ow ja, er komt ook nog een verhuizing aan, dus eerst dat ook maar even allemaal gehad hebben. Nu past het ook niet in ons huisje. Of ik moet een stapelledikantje aanschaffen (bestaan die?), hahaha.
Groetjes,
Natasja