mijn schoonzus moet binnenkort bevallen.

hihihi, denk aan je hart Costa! en zeker met dit warme weer !! Maaruh inderdaad ik onderschrijf je verhaal hoor

Voor mij overigens ook heel herkenbaar dit. Mijn broer en schoonzus zijn ook van die klagers... gewoonweg verschrikkelijk! Nooit, maar dan ook nooit is iets goed, altijd maar klagen, klagen, klagen, klagen..... En als er dan iets positiefs is presteren ze het altijd weer om iets negatiefs te noemen....pffff.

En tja, de ene keer kan ik dat geklaag beter handelen als de andere keer dus Miep ik kan me jouw woede heel goed indenken. Pfff wat denken ze wel niet, zijn ze even vergeten dat jij net een kindje hebt verloren? Ach ja, dat soort mensen zien niet in dat  anderen ook wel eens een rotperiode hebben, dat vergeten ze gemakshalve even. Heel de boze wereld  doet alleen hun onrecht aan hè?

Ik zou zeggen, naast je neerleggen en laat ze het lekker bekijken! Misschien dat ze het dan een beetje gaan inzien dat ze jou onterecht hebben behandeld (dat laatste betwijfel ik dan wel, want dit soort ziet dat nooit!  hihi).

Zo... uiteindelijk ben ik volgens mij ook een beetje doorgedraaft maar ach.. dat mag wel 'ns hè?

Sterkte Miep!

Terug
Bovenaan