mijn ster

Hoi meiden.

Gister is het gebeurd mijn kleine ventje is geboren. En oh wat is hij prachtig. Heel apart maar ik voel me heel rustig. Hij heeft nu al duidelijk een gat in zijn rug.
Ik heb er vrede mee hij ligt er ook zo mooi en vredig bij.

Ik wilde dit met jullie delen. Hoop dat jullie het niet erg vinden.

Lieve Komal,

Kippenvel meid! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het is zo verschikkelijk verdrietig.
Ik heb groot respect voor jou en je gezin. Ik maak een diepe buiging voor jou en het feit dat je dit met ons wilt delen....Natuurlijk is dit niet erg, ik vind het dapper!

De tranen stromen over m'n wangen maar ik vind het heel mooi om te horen dat jullie kleine ventje zo prachtig is en dat hij er rustig en vredig bij ligt.

Ik wens jullie heel, heel veel sterkte en kracht lieve schat.

Dikke knuffel Lynn.

Lieve Komal,

Wat heb ik een respect voor jou! Ook hier tranen en weer even een moment van stil vallen en het me gewoon niet kunnen voorstellen hoe jullie je moeten voelen.

Natuurlijk vinden wij het helemaal niet erg dat je dit met ons deelt. Je mag het aan iedereen vertellen dat jullie ventje zo prachtig is.

En hoe sterk moet je zijn om nu al te kunnen zeggen dat je er vrede mee hebt. Komal je bent echt één van de sterkste vrouwen die ik ken op dit moment!

Heel veel sterkte!

Liefs Carola

Lieve Komal,

RESPECT met hoofdletters voor de manier waarop jij met dit grote verlies omgaat! Krijg helemaal kippevel. Ik hoop dat jullie dit een plaatsje kunnen geven. Het doet me wel goed te lezen dat jullie apetrots zijn op jullie ventje.

Natuurlijk vinden wij het niet erg dat je hier je vehaal doet! Zou je het niet doen zullen wij waarschijnlijk met vragen blijven zitten. Ik vind het persoonlijk fijn nog wat van je te horen. Het spookt nog dagelijks door mijn hoofd en zet je even met beide benen op de grond.

Lieve Komal, ik wens jullie heel veel strerkte met alles wat nog komen gaat. Hoop dat jullie een mooi afscheid krijgen van jullie bijzondere mannetje.

Sterkte meid.

Dikke knuffel,
Annet

Lieve Komal,
Tranen in m'n ogen!
Wat een verdriet moeten jullie ook hebben!
Ik ben blij om te lezen dat je je rustig voelt... Lieve meis, je hebt de juiste beslissing gemaakt!
Ik denk aan je!
Veel liefs Anneke

Lieve Komal, Wat ongeloofelijk dapper om hier nog even je verhaal te doen.. Tranen biggelen me over de wangen als ik je verhaal lees. Wat ben jij een sterke vrouw zeg!!!

Het doet me goed om te horen dat jullie uiteraard heel mooi mannetje er mooi en vredig bij ligt..
Het zal zijn tijd nodig hebben maar hoop dat jullie het ooit een plaatsje kunnen geven.

Meid wil je heel veel sterkte wensen en mocht je er behoefte aan hebben kun je altijd hier je verhaal komen doen...

hele dikke knuffel!!!!

Lieve Komal,
Wat fijn dat jullie manneke er zo vredig bij ligt.
Ik heb diep diep respect voor jou.

Ook hier de tranen, ontzettend veel sterkte gewenst en we denken allemaal aan jullie!

Hele dikke knuffel!!!

Lieve komal,

Wat straalt je bericht rust uit! Super knap hoe je hiermee om gaat, respect! Ik wens jullie heel veel sterkte in deze periode en wat er komen gaat. Je kunt hier altijd je verhaal kwijt!

Liefs Sam

Terug
Bovenaan