mijn ster

Lieve Konmal,

Wat een verdiret hebben jullie en wat knap dat je dan toch even tijd neemt om je verhaal hier te doen.
Blijf dat vooral ook doen. Wij zijn er om naar je te luisteren.
Ik wens jou en je gezin veel sterkte toe voor nu en in de toekomst.

Liefs, Peet

Lieve Komal,

Ik heb veel aan je gedacht... Wat vind ik jullie sterk!! Heel fijn om te lezen dat je er rust bij kunt vinden. Ik hoop dat je op een prachtige manier afscheid kunt nemen van je zoontje. Heel veel sterkte gewenst!
En je kunt hier altijd je verhaal met ons delen en als dat goed voelt, blijf dat dan ook zeker doen!!

Liefs en dikke knuffel!

Och meid toch... Wat een verdriet moet er bij jullie zijn maar wat mooi dat je nu zo rustig bent en er vrede mee hebt! Dat is erg knap en heb diep respect voor je, echt! Nikkil heeft jullie veel vreugde gebracht en zijn missie is nu al volbracht; hij is nu een ster die over jullie zal waken en voor altijd in jullie harten gesloten zal zijn... Veel sterkte en kracht toegewenst en vergeet niet dat je hier altijd je hart kunt luchten, wij zijn er voor jou!

Lieve Komal,

Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen tijd, met kippenvel over mijn rug lees ik je berichtje.
Respect met hoe je hiermee omgaat.

heel veel sterkte.
denk aan je.

dikke knuffel

Lieve Komal,

Ik heb hier geen woorden voor, heel veel respect, kippenvel en tranen. Ik ga morgen bij het graf van mijn oma een kaarsje aansteken om jullie ster een extra lichtje te geven.
Heel veel sterkte toegewenst en een goed en spoedig herstel van de bevalling.

Veel liefs

Lieve Komal,

Wat schrijf je het mooi, er klinkt echt rust vanuit je intense bericht. Wat moet het ongelooflijk heftig zijn, je prachtige mannetje te zien en er afscheid van nemen...
Je bent nog niet uit mijn gedachten geweest, heel veel sterkte met het afscheid en met de periode die komen gaat.

Je bent onwijs dapper en sterk!

Veel liefs en een dikke knuffel

Lieve Komal,

Fijn om van je te horen. Er komt heel wat los als ik je verhaal zo lees. Herinner me ook de rust die over me kwam net na de bevalling van *Finn.
Mooi hoe je over jullie kleine man schrijft. Heel veel sterkte de komende dagen met de crematie en het afscheid. Denk aan je.

Liefs Dominique

Terug
Bovenaan