mijn stoere meid (foto's)

Wat heerlijk stoer zeg!! Wij zijn misschien ook wel te voorzichtig met Maris, maar die is ook nog wel wat jonger. Maar jouw meisje is inderdaad heel erg stoer!!!

Wat knap van haar dat ze van de glijbaan afgaat, alleen! Echt heel erg stoer idd.

Liefs Debby.

Gaaf zeg! Wij moeten nog steeds eens een keer naar een speeltuin en zwembad. Kan Feline lekker ravotten.

groedtjes Maris

Ik ben idd vrij makkelijk hoor. Kijk wel altijd goed naar wat ze aankan. Laat haar eerst zelf aanmodderen. Tuurlijk ben ik wel in de buurt en laat ik hara echt geen gevaarlijke dingen doen, maar ik ben van mening dat ze alles zelf moet ervaren en dat ze daar het meeste van leert. Ik let natuurlijk wel goed op, want ze is toch wel mijn kostbaarste bezit. Papa is ook wat voorzichtiger, maar goed Vera lijkt in de meeste opzichten op mij en ja ik heb een sterke eigen wil en dat heeft madam ook. Als ik haar dan iedereen overal voor bescherm wordt ze alleen maar boos. En dan kun je haar beter gecontroleerd dingen laten ervaren en ontdekken. Dat heeft dus als resultaat zulke stoere foto's

groetjes daan en vera

Meid wat SUPER
En het is wat je zegt, je bent super allert en ik denk dat een ouder (moeder) heel goed aanvoelt wat haar kindje aandurft en aan kan.
Je mag jezelf terecht een trotse mama noemen hoor met zo'n stoere meid!

groetjes
Achnita

Terug
Bovenaan