Mijn verdriet waar moet ik heen?

A

Anoniem

Guest
hallo Dames!

Ik ben Marloes
Mijn vriend en ik hebben 2 week geleden een kind op de wereld gebracht.
Maar hij is vorige week zomaar plotseling Overleden (Snik Snik Snik)
Ik kom er maar niet overheen
Lijkt mij ook wel logies is pas zo kort geleden.
maar ik zit er op[ het moment even dorheen.

Ik ben blij even mijn verhaal hebben gedaan te hebben

Liefs Marloes

Reactie's tips altijd welkom?

Lieve Marloes,

Jemig wat erg!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan mme neit voorstellen hoe jij je nu moet voelen.
En da je verdriet hebt is logisch en mag je gewoon vertellen, zoveel mogelijk....

Hoe heet je kleintje? En is je baby zomaar overleden, was er geen medische reden voor?

Meid er is hier een speciaal forum voor verlies en verdriet, misschien zitten daar dames die je kunnen steunen, niet dat je niet welkom bent hoor! En heb je al weleens op www.vlindersite.nl gekeken. wellicht nog te vroeg voor je, maar je zou eens kunnen kijken of je op zie manier iets met je verdriet en pijn kunt doen.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend met je meeleef enwil jullie heeel veeeel sterkte wensen de komende tijd. En van mij mag je altijd komen kletsen hoor als je wat kwijt wilt...

Meid sterkte

X Saskia

Jeeeee, wat ontzettend erg! Ik schrik ervan. Heel veel sterkte gewenst en praat het van je af, hier op het forum en in het echt. Hoe is het gebeurd?

Hoi Marloes,

Ik schrik echt als ik je verhaal lees. En tuurlijk ben je helemaal van slag, verdrietig en kapot en ga zo maar door. En dan mag ook!!!
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Hopelijk krijg je veel steun van mensen om je heen. Volg je gevoel en doe waar jij je goed bij voelt (voor zover dat kan).

Groet Irma

Hoi Marloes,
Wat een verdriet zeg!!
Vreselijk, maar ik kan alleen niet uit je berichtje halen [ misschien heel stom hoor, en ik hoop niet dat het je nog meer verdriet doet..]of het nu over de baby of je vriend gaat..je schrijft nl ''hij...''
Iedereen hier voor mij gaat uit van de baby..maar beide is natuurlijk vreselijk.
Ik vind ook zeker dat je hier en overal over je verdriet en verlies moet kunnen praten..en wens je heel veel sterkte..
Groet R

Ooohhh meid toch!!
Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn
Ik ken me eigen ook niet voorstellen hoe je je eigen moet voelen, maar als ik er alleen al aan denk, dat moet ik al huilen.
Heel logisch dat je verdriet hebt.
Geet het de tijd om het ene plekje te geven (hoe moeilijk dat ook is).
Er staat geen tijd voor, ieder doet dat op zijn eigen tijd en manier.
Ik heb gwn een grote brok in mn keel, verschrikkelijk!!

Meid, heel veel sterkte toegewenst!!

jes Debby.

hallo,

Ook ik kan niet helemaal duidelijk begrijpen om wie het nu gaat, maar hoe dan ook je complete wereld stort in, ikzelf was zwanger van een tweeling waarvan een na ruim vier maanden bleek te zijn overleden en dit heeft mij zeker geraakt ook al zeggen mensen weleens maar je hebt er gelukkig toch een gezond op de wereld gezet, of ja maar je hebt het toch niet gezien het is mijn kleine sterretje een kindje van bijna tien centimeter wat bewoog en draaide en met haar of zijn zus tegelijkertijd geboren had moeten worden en dat verdriet voel ik nog steeds want ik geen heb  drie kinderen maar vier kinderen zeg ik nu als er iemand naar vraagt, maar wat jij nu meemaakt dat kan ik me niet voorstellen, ik wil je hierbij dan ontzettend veel sterkte toe wensen blijf praten, gooi het eruit praat met mensen op dit forum bij verlies en verdriet maar trek je niet terug, ik hoop dat je heel veeel mensen om je heen heb die je kunnen steunen en bij wie je uit kunt huilen, want om wie het ook gaat dit moet ongeloofelijk veel zeer doen.

heel veel sterkte

Heel veel sterkte en woorden schieten te kort.............maar je kan altijd hier je hart luchten.

Liefs Yolanda

Terug
Bovenaan