Mijn verdriet waar moet ik heen?

hi marloes

ik wil je   veel   sterkte wensen in deze moeilijke tijd. maar net als R snap ik je berichtje niet zo. hoe komt het dat hij is overleden en wat is de naam van je zoontje ik begrijp/denk dat het om je zoontje gaat. je kunt altijd hier je ei kwijt meestal is er wel iemand.

groetjes angela

Jeetje wat een verhaal!
Blijf er vooral over praten is het enige wat ik kan zeggen.
En mij is ook niet duidelijk of het om je vriend of kindje gaat?
Is het al duidelijk wat de oorzaak is?

Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen in deze zeer moeilijke periode!

Groetjes Nathalie

Hoi Marloes,

Woorden schieten hier gewoon te kort, ik kan me helemaal voorstellen dat je niet weet waar je het moeten zoeken, maar probeer er alsjeblieft over te praten (met iedereen waar je je verhaal maar aan kwijt wilt en die naar je wil luisteren).
Ook hier bij ons kun je je verhaal natuurlijk kwijt als je dat wilt.
Ik hoop dat je het in de loop der tijden een plaatsje kunt geven zodat de scherpe randjes er een beetje afgaan en tot die tijd wil ik jou en je vriend heel veel sterkte wensen.

Liefs Saskia

Hoi,

ik sluit me aan bij de andere dames. je bent hier altijd welkom om je hart te luchten. ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes..
Laat je nog even horen hoe het met je gaat?
Ben wel heel benieuwd nl..
Groet R

Hoi Marloes,

Ondanks dat hij nog zo jong was, was het wel jullie kind dat jullie verloren hebben. Blijf erover praten, en gun jezelf je verdriet.
Het zal waarschijnlijk heel lang duren voordat het een plekje krijgt, en het zal altijd zeer blijven doen.
Je maakt nu mee wat alle ouders vrezen, en ik wil je daar alleen maar veel sterkte mee wensen,

Groeten,
Irene  

hi marloes

ik ben benieuwd hoe het met je gaat en ik denk wel meerdere onderons. of je het allemaal wel red nu met je verdriet. blijf erover praten dat helpt stop het niet weg. wij met zijn allen willen je natuurlijk een luisterend oor bieden.

groetjes angela

Terug
Bovenaan