Mijn verhaal geeft hoop, ben heel lang niet op forum geweest!

Hallo allemaal,

In 2004 en 2005 was ik erg actief op de verschillende forums van deze site. En heb destijds afstand genomen maar wil nu graag mijn verhaal hier plaatsen.
In mei 2004 ben ik gestopt met de pil, in juli 2004 mocht ik al positief testen, helemaal super natuurlijk. In september bij de 12 wk echo kwamen ze erachter dat het een leeg vruchtzakje, missed abortion betrof, met 13 wk zwangerschap heb ik gekozen voor een currettage. Nooit een druppel bloed verloren of tekenen van een miskraam gehad.

Ik was een van de gelukkigen die direct na deze miskraam zwanger mocht raken, helaas is ook dit niet goed afgelopen en heb ik begin dec. 2004 een 2e currettage ondergaan. Toen gingen we voor het motto   3x is scheepsrecht, op die 3e keer heb ik erg lang moeten wachten. Omdat ik 2x zo snel achter elkaar zwanger raakte, dacht ik dit lukt wel weer maar helaas....een zwangerschap bleef uit. In 2006 ben ik op een gegeven moment met de onderzoeken in een universitair ziekenhuis begonnen, alles bleek goed te zijn, maar een zwangerschap bleef uit. In aug. 2006 zijn we getrouwd en wat bleek in sept. 2006 ik was weer zwanger. Helemaal in de wolken...met 8 wk een echo en het leek GOED!!! Het genieten was van korte duur, met dik 9 wk kreeg ik hevig bloedverlies, echt heel heftig. Wij direct naar het ziekenhuis, en het hartje klopte nog maar geen garanties! Ik heb 5 wk achter elkaar gevloeid een hele onzekere periode met veel verdriet maar het babytje is blijven zitten, een doorzettertje. Inmiddels ben ik 29 wk zwanger en het lijkt allemaal nog steeds goed te gaan. Ik wilde dit graag met jullie delen. Blijven altijd hopen en geef vooral niet op want het kan allemaal....ik weet hoe kloten het is dat het langer duurt en hoe die miskramen zijn maar blijf doorgaan en moed houden. Hopelijk gaat het ook bij jullie allemaal goed komen.
Heel veel liefs Biate.

Hoi Biate,

Wat heerlijk om je positieve verhaal te lezen! Verdrietig dat jullie weg zo lang moest zijn, maar hoogstwaarschijnlijk kunnen jullie over een dikke 10 weken eindelijk jullie droom vasthouden en knuffelen! Ben blij voor jullie! Wij hebben net onze eerste miskraam gehad, en hopelijk ook de laatste natuurlijk! We zijn ook in 2004 begonnen en uiteindelijk met hormonen zwanger geworden, na 9 weken geen hartje meer helaas, dat is nu bijna 3 weken geleden en ik bloed nog steeds erg na (geen curetage, maar meds gehad) Dus zit best in een dip nu en dan is het altijd fijn om een verhaaltje met een happy end te lezen! Bedankt dus, geniet nog even van je zwangerschap en natuurlijk van jullie kleintje dadelijk!

groetjes Mickey

Hoi Biate,

Wat heerlijk om je positieve verhaal te lezen! Verdrietig dat jullie weg zo lang moest zijn, maar hoogstwaarschijnlijk kunnen jullie over een dikke 10 weken eindelijk jullie droom vasthouden en knuffelen! Ben blij voor jullie! Wij hebben net onze eerste miskraam gehad, en hopelijk ook de laatste natuurlijk! We zijn ook in 2004 begonnen en uiteindelijk met hormonen zwanger geworden, na 9 weken geen hartje meer helaas, dat is nu bijna 3 weken geleden en ik bloed nog steeds erg na (geen curetage, maar meds gehad) Dus zit best in een dip nu en dan is het altijd fijn om een verhaaltje met een happy end te lezen! Bedankt dus, geniet nog even van je zwangerschap en natuurlijk van jullie kleintje dadelijk!

groetjes Mickey

Hoi Biate,

groetjes Mickey

Hoi Biate,

groetjes Mickey

hallo biate

fijn voor jullie dat het toch allemaal nog positief is voor jullie ik heb een vraag want ik zit nu in de zelfde positie ik heb gisteren bloed verloren en vandag ook nog steeds en best wel veel had jij ook krampen en zo ik heb namelijk nergens last van en de kwaaltjes voelde jij die nog steeds of niet ik moet morgen een echo laten maken vind het erg spannend maar ik blijf hoop houden ben nu bijna 9 weken zwanger.

jij veel succes verder met je zwangerschap en ik wacht af meer kan ik niet doen.

groetjes geluk 1

Hoi,

Jeetje vervelend he dat bloedverlies...maar ik had helemaal geen krampen/had nergens last van alleen dat ik heel veel bloed verloor, 2x een heftige bloedingen ja ik wil je details wel besparen maar om je een beeld te geven, ik kon het beste maar op het toilet blijven zitten het stroomde bij mijn benen langs, echt heel heftig, naast die 2 heftige bloeding was het net een lichte menstruatie, soms wel met wat stolsels en soms helder bloedverlies...echt ik geloof nog niet dat ik de 29 wk heb gehaald en alles zo goed lijkt. Trouwens over de kwaaltjes ik bleef misselijk en af en toe ook spugen....
Ik hoop dat je hier iets mee kunt maar iedere situatie is verschillend, hopelijk morgen goed nieuws voor jou.
Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen.
Liefs Biate.

Terug
Bovenaan