Mijn verhaal, iemand tips? Advies?

Pfff wát een verhaal, wát een pech en wát ontzettend vervelend dat je gevoel verschillende keren niet serieus is genomen. Blijf echter wél vertrouwen op je gevoel en trek aan de bel als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt! Ik heb zelf geen endometriose dus kan je daar niet in raden. Ik ben echter wel ook op mn 14e aan de pil gegaan vanwege zware pijnen. Ik moest me ook 2 dagen in de maand ziek melden van school. Toen ik na 20 jaar stopte met de pil wist mijn lichaam ook echt even niet wat te doen. Ik heb geen 1 regelmatige cyclus gehad. Ik wist dus ook nooit wanneer ik overtijd was. Misschien heeft jouw lichaam ook gewoon een beetje tijd nodig. Wees lief voor jezelf en probeer, hoe lastig ook, een beetje los te laten. Het helpt echt;-). Verder de tip om idd teunisbloemolie icm tarwekiemolie te gebruiken. Uiteraard eerst overleggen met je arts! Ik hoop dat het jullie snel gegund is!

wow... wat een traject heb je al afgelegd.. het spijt me dat je dat moet doormaken! ik heb zelf ook heel hevige menstruaties tot het punt ik me moest ziekmelden. ook een paar maal niet serieus genomen en dan een laatste keer toch nog eenmaal gepushed voor een doorverwijzing. zoals jou ook erg het gevoel dat iets echt niet goed was, na 8 maand proberen eindelijk vastgesteld met pcos , mijn dokter dacht ook eerst aan endometriose. ik heb deze maand eerste ronde duphaston en clomid gehad, 27ste gaan voor opvolging. als dit niet werkt na een periode gaan we overschakelen naar alternatieve methodes.
Ik hoop dat je je sterk houd! het is erg moeilijk als je lichaam tegenwerkt.. ik zit niet in het volledig zelfde schuitje maar ik hoop dat je in alles het positieve kan zien

Wauw wat een lieve reacties. Dankjulliewel!
@MommytoBeez dankjewel voor je advies! ik ga de oliën deze week nog halen. Heb de goedkeuring van mn gyneacoloog! Wat betreft het loslaten, probeer ik dat enorm.. maar t is toch nog een hele opgave dat ook daadwerkelijk te doen.
@Ttcx oh voor jou ook al een heel naar traject geweest! Wat erg hé, wanneer je voelt en weet dat het niet goed is maar je niet direct serieus genomen wordt. Goed dat jij ook bent blijven aandringen. Ik hoop heel er voor je dat het snel raak is! Mijn zus heeft ook PCOS en inmiddels 3 kindjes. Ze heeft de hormonen toegediend gekregen en daarna was het telkens heel snel raak! Hoop voor jou hetzelfde!! En inderdaad het loslaten is zo lastig..maar ik doe mn best. 
Vandaag ook een heel fijn gesprek gehad met de gyneacoloog. Veel dingen doorgesprokej en dat geeft me ook weer wat meer rust. Het is nu letterlijk afwachten tot ik ein-de-lijk ongesteld zal worden. Daarna gaan we vol goede moed naar een volgende poging toewerken!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties, steun en begrip. Dat doet veel met me!

Terug
Bovenaan