Mijn verhaal

Hoi Peet,

Dat is behoorlijk balen, net op zo'n moment blaasontsteking. Ik zal met je meeduimen de komende weken. Wie weet .....??
Ik heb gisteren al contact gehad met het z.huis. Over 2 weken mag ik met de decapeptyl beginnen en 11 oktober moet ik voor de eerste controle echo naar het z.huis. Als als dan goed is mag ik met de puregon beginnen. We gaan vol goede moed ertegenaan.

Heel veel groetjes loontje.

ps ook veel sterkte voor jou. Blijf moed houden!!!

hoi loontje,

ff mijn onzekerheid weg kletsen...
er komen spannende dagen aan...
wel of niet ongi....
mijn verstand zegt dat het niet zo is, na de blaasontsteking, maar mijn gevoel zegt dat het wel zou moeten kunnen.
vrijdag contact gehad met de gyn. bloeduitslag voor Progestan was goed, dus er is een eisprong geweest. volgens haar zou het moeten kunnen... maar goed.
nog een paar dagen wachten....
maar wachten duurt zo lang.
ik voel vanalles, maar kan het niet thuisbrengen.... ik denk ook dat ik iets voel en wil iets voelen... je snapt het vast wel...
kan er natuurlijk niet met iedereen zo over praten, want mocht het zo zijn, dan weet iedereen eind van de week al dat we zwanger zijn en dat willen we, mocht dat zo zijn, natuurlijk wel op een leuke manier gaan vertellen en niet door vragen van anderen...

duim je met me mee?
Groetjes,
peet

Hoi Peet,

Natuurlijk duim ik met je mee. Ik hoop het allerbeste voor je. Wanneer verwacht je je menstruatie?(hopelijk niet!)
Ik begrijp je volkomen. Je hoopt en voelt vanalles maar wilt eigenlijk ook nergens op hopen of iets voelen om teleurstelling te voorkomen. Laat je wat weten als je nieuws hebt?
Ik ga vrijdag met de decapeptyl beginnen en moet 11 oktober naar het z.huis voor de echo. Stress, stress en nog eens stress. En dan is dit pas het begin. HELP !!!!!

Heel veel succes en groetjes van loontje

Hoi loontje,

Ik verwachtte mijn menstruatie gisteren. Gisteren kwam er niks...
Gisterenavond een concert. Ik had knallende buikpijn, maar ben wel lekker geweest. Genieten hoort er ook bij, ook al viel dat niet altijd mee met een knallende buik.
Vanmorgen nog steeds geen menstruatie...
Vanmiddag heel minimaal bloedverlies.
Het zet niet door!
Ik wacht af tot morgen. Anders voor de zekerheid toch maar testen. En anders het z'huis ff bellen, want op dag 3 moet ik anders met clomid beginnen.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh. Hoe maak je een mens gek...

Voor jou begint het ook spannend te worden.
Ik ga vreselijk voor je duimen en hou je op de hoogte van mijn ontwikkelingen.

Groetjes,
peet

helaas!!!
vanmorgen is het flink doorgezet....
heb het z'huis al gebeld.   zaterdag starten met de clomid en dan vrijdag 6 oktober voor een echo naar het z'huis.
Baal wel vreselijk, want de arts waar   ik op dit moment het meeste vertrouwen in heb is dan met vakantie.
in ons z'huis werken ze met 5 gynaecologen. De afgelopen 7 maanden heb ik ze allemaal gezien op 1 na. en wie heb ik nou de volgende keer.... precies.... die arts die ik nog nooit heb gezien. Ik kon ook wel bij een ander, maar daar heb ik niet zo heel veel vertrouwen in. Als zij tegen me zegt tijdens de 4e behandeling (behandeling 2, 3 en 4 waren bij haar) misschien is het slim om een keer een andere arts te raadplegen, want ik ben niet het beste thuis in fertiliteit... nou daar zakt je broek dus wel van af he...
maar goed...   weer iemand anders die er zijn licht over mag laten schijnen... misschien heeft hij er weer een andere kijk op en komt het toch nog een keer goed.
ben trouwens errug benieuwd, want dit wordt de 6e clomid behandeling. Bij ons 1e kindje hebben ze ons verteld dat we er maar 6 zouden krijgen....
zal het volgende week wel horen hoe of wat....
morgen begint jouw avontuur ook. ik wil je bij deze alvast heel veel sterkte wensen.
ik zal kaarsjes voor ons allebei branden en maar hopen dan dat we allebei een keer geluk hebben.

groetjes,
Peet

Lieve Peet,

Balen zeg, dat het niet gelukt is. Probeer je moed bij elkaar te rapen (ik weet hoe moeilijk dit kan zijn) en zet je zinnen op de volgende poging.
Die toestanden van het z.huis die je vertelde die komen mij wel bekend voor.
Wat hebben ze gisteren nog in het z.huis verteld?

Veel liefs en sterkte,

loontje

Ik wilde ook even reageren op het bericht van Loontje. Ik vind het ontzettend rot voor jullie allemaal dat het lang duurt voordat je een tweede mag verwachten. Net zoals ik het rot vind als het niet 'vanzelf' gaat om een eerste te krijgen. Ook bij mij duurt het lang voordat er een tweede komt, nu al drie jaar. Ik heb al eerder op het forum gestaan. Ik vind het fijn om te lezen dat de oermoedergevoelens om een tweede ook mogen zijn. Dat vind ik ook. Ook al heb je al een kind, verdriet om het gemis van een tweede mag er best zijn. Verder hoop ik natuurlijk dat het voor jullie allemaal wel gebeurd...

Lieve Loontje,

Ik kom net weer uit het ziekenhuis. Vrijdag was vreselijk! (zie mijn topic GRRRRRR)
Vandaag moest ik naar dezelfde arts. Vandaag was hij wat vriendelijker en ik heb mijn ongenoegen over afgelopen vrijdag geuit. Mijn eitjes waren erg hard gegroeid sinds vrijdag.
Vandaar meteen pregnyl gezet. Nu komende dagen klussen en dan weer afwachten.
Komende maandag moet ik bloed prikken om te zien of er een eisprong was en dan afwachten wat de komende weken ons brengen....
Het wordt weer spannend.
Hoe is het bij jou?
Jij mag woensdag naar het ziekenhuis he...
Succes en ik hoor graag hoe het gegaan is.

We houden elkaar op de hoogte
Liefs,
Peet

Terug
Bovenaan