mijn verslag van de gyn!!!

Hoi meiden,

Daar ben ik dan..met mijn verslag van mijn eerste date met de (mannelijke gyn)! Ik ging er al helemaal van uit dat ik een inwendig onderzoek ofzo zou krijgen, dus had mijn beste slip aan ha, ha...

Ik heb mijn verhaal gedaan en de gyn vertelde dat ik het beste eerst bloed kon laten prikken...om te kijken hoe het zit met een aantal waardes in mijn bloed!! 3 buisjes werden er gevuld! Mijn vriend was gelukkig ook mee en zijn zaad wordt ook meteen onderzocht! Hier had ik ook wel een beetje op gehoopt!! Hij heeft een bakkie meegekregen en moet die 29 pril gevuld inleveren....

10 mei krijgen wij beiden de uitslag van onze onderzoeken!! Echt heel spannend wordt het nu hoor!!

Als het goed is krijg ik 10 mei dan de verdere onderzoeken (inwendige echo enz)..Als blijkt dat ik te weinig van een soort hormoon in mijn lichaam heb krijg ik medicijnen om de boel op te wekken, maar heb dan wel kans om een meerling te krijgen!!! Maakt ons niks uit hoor!

Voor we het wisten stonden we alweer buiten hoor!! Op zich best een aardige man! En er wordt direct actie ondernomen dat is erg fijn!

Ik had natuurlijk ook nog keurig mijn temp-lijst meegenomen, maar die hoefde ik niet eens te laten zien!!

Nu moeten we dus weer 3 weken wachten!!

Ik vind het nu wel spannend worden hoor!! Hoop zo dat alles goed is!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden!! Echt super!!

Liefs moi xxx

hoi moi,

ik hoop voor jullie dat alle onderzoeken niets opleveren, want dat betekend dat alles in orde is. Dat is dan tegelijkertijd ook een geruststelling he? superspannende tijden dus voor jullie. enne pff je zegt dat een meerling je niets uitmaakt, nou maak je borst dan maar nat hoor want dan heb je echt helemaal geeen rust meer de komende jaren, 2 x 7 voedingen op een dag om te beginnen en als de ene huilt is de andere stil, of ze huilen allebei. Ik moet er niet aan denken maar voor veel mensen zit er niets anders op!

heel veel sterte

sandra

Wat super dat er toch gelijk dingen worden gedaan en niet eerst van die intake gesprekken (noem ik ze dan maar). Je moet nu alleen nog wel weer 3 weken wachten voordat jullie weer verder kunnen. Ik duim mijn vingers blauw voor jullie dat alles goed is. In de tussentijd maar lekker van elkaar genieten dacht ik zo. Hou me op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van alles.

Mijn vriend en ik zijn weer druk aan de klus in de hoop dat het deze ronde voor ons raak mag zijn. Maar voor ons is het nog maar ronde 2. Ik weet ook donders goed dat het nog wel maanden kan duren voordat het raak kan zijn, maar hoop mag ik hebben, toch ???
Ik ga weer een eind breien aan mijn verhaal want mijn vriend wil achter de computer. Misschien kijk ik vanavond nog wel even hier.

Groetjes Biaggi.

Hoi moi,

Nou he trek je je beste slip aan en kun je die ook nog niet laten zien. Nou en nu weer 3weken wachten, tja ik ben er nu ook wel achter dat zwanger worden dus niet zo maar 1,2,3, gaat. Ik hoop in iedergeval dat alles goed is en dat ze verder kunnen gaan zoeken. In iedergeval hoop ik voor jullie dat het iets heel simpels is. Ik zal voor jullie duimen.

De volgende onderzoeken worden natuurlijk wel een beetje enger. Al dat inwendig gedoe enzo. Dan red je het niet met een leuke slip dan moet het scheermes aan te pas komen. (hihih) Maar meid goed van je dat je dit hebt gedaan en de stap hebt durven nemen.

Hoest met klussen, nog altijd actief. Wij hebben spannende dagen zoals je al gelezen hebt. Dus de zenuwen gieren door mijn lijf. Ik hou je weer zeker op de hoogte van alles. Heb net lekker gesport en ga nu in een warm bad liggen. Nou meid klus ze.

XX Bibi

Hoi Bibi,

Wat spannend voor jullie joh!!! Morgen dus de grote dag...testen...Ik hoop het echt voor jullie hoor!!! Ga heel erg duimen..

Wij zijn nog steeds aan de klus, maar de gyn zei ook al tegen mij dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb...en ik heb nu 2 x een cycles van 41 dagen gehad en dan heb ik ongeveer rond dag 28 mijn eventuele ei...maar nu moet mijn vriend dus zijn zaad inleveren (wat klinkt dat erg he?) en dan mag je 3 dagen van tevoren geen zaadlozing hebben gehad,,,,dus precies rond mijn ei geen klussen voor ons....niks aan te doen!!!

Hey meissie ik denk aan je en duim voor jullie!!

Veel suc6 met testen morgen!!
liefs moi xxx

Hoi Moi,
Als ik dit zo allemaal lees, dan beleef je wel een lange weg. Maar het is natuurlijk echt iets om het ervoor over te hebben. Ik heb er geen ervaring mee, maar wens je veel sterkte in je spannende weken!
Liefs
Aagje

Hoi moi,

lekker voor je joh, dat er ook meteen actie ondernomen wordt! Ik ben deze maand voor het eerst met clomid begonnen, voor mij om mijn cyclus op 28 dagen te krijgen. Dit wordt ook gebruikt om een eisprong op te wekken en geeft inderdaad kans op een meerling. Mijn vriend ziet dat wel zitten, haha! We wachten maar even af. Vrijdag moet ik voor een eirijpingsecho, kijken of de clomid z'n werk doet.

Groetjes, Irene.

3dagen onthouding, tje moi gaat dat lukken denk je? (hihiihihh) Zo nu krijgt je mannetje eindelijk rust. Kan die jongen even bijkomen. En na die drie dagen moet hij het ook nog onromantisch in een bakje mikken. Ach het is voor een heel goed doel moet je dan maar denken.

Ik ben eigenlijk wel een klein beetje bang....bang voor morgen. Ik wil heel graag testen want ik hou het niet meer uit. Maar aan de andere kant ben ik zo bang voor de teleurstelling. Ik ben bang om weer helemaal ontregeld te zijn en wordt GEK van onzekerheid.
Ik hoop zo op een positieve uitslag, al is het maar een ieniemienie pietsie klein stipje (heb een predictor gekocht).

Ik hou je op de hoogte. Wie weet lees je een blije Bibi of misschien een verdrietige Bibi.

Dank je voor het aanlezen.

Kusjes Bibi

Terug
Bovenaan