mijn verslag van de gyn!!!

Dat klinkt best positief, Moi! Je bent in ieder geval serieus genomen en er wordt snel actie ondernomen. Ik hoop dat je 10 mei goed nieuws krijgt!!!

Liefs Kiki

Ja, ik denk dat het afkicken geblazen wordt 3 dagen niet aan de klus, en normaal om de dag!! We hebben maar een klein bakje meegekregen, maar volgens mij past dat er nooit allemaal in ha, ha!!

Wel gek hoor, dat we nu helemaal gecheckt worden. Is best snel gegaan eigenlijk!!

Ga er al vanuit dat ik deze periode niet zwanger wordt, dus dat wordt geen
jan kindje...

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het eng vind om te testen, want zolang je niet test bestaat de kans (in je hoofd) dat je zwanger bent en als je de test gedaan heb en hij is negatief moet je weer helemaal omschakelen ook al weet je dat die kans bestaat!! Ik heb dat nu ook al een paar keer gehad, en dan denk je ik test niet want dan kun je er ook nog zo lekker over fantaseren!!!

Maar jij maakt een goeie kans dat het raak is toch!! Je hebt je ei gezien en je hebt syptomen!!

De vorige x duurde je cycles toch erg lang??Ben je daar nu niet bang voor??

Liefs moi xxxx

Hoi Moi,

Wat heerlijk dat je eerste afspraak bij de gyn goed gegaan is en dat je er een goed gevoel over hebt. En wat kun je al snel weer terugkomen, 3 weken toch? Hier duurt dat minstens 2 maanden hoor, voor je weer een afspraak kunt maken.
Ben wel benieuwd wat er uitkomt. Als je hormonen krijgt met kans op meerlingen, maar je maar niet druk hoor. De kans dat je een meerling krijgt is 7% meer als gewoon, dus is bijna niks. En ja, als je er dan wel 2 krijgt, scheelt je dat mooi een zwangerschap.

Ben blij voor je en hoop dat er over 3 weken wat uit je testen blijkt.

Je houd ons wel op de hoogte he!

Liefs,
Joan

Hoi Joan,

Jeetje, 2 maanden pfff dat is echt heel lang,,,,ik vind 3 weken al heftig hoor!! Ik was vanmorgen helemaal niet zenuwachtig, maar vind het nu wel spannend worden hoor, want stel dat er wel iets niet goed is,,,maar dan kun je het maar beter weten dan dat je maar blijft door klussen en er gebeurt niks ja, toch!!!

Bedankt voor je reactie en jij houdt mij ook op de hoogte he>>>>>

Liefs moi xxxxx

Hoi moi

Nou hoop voor jullie dat de uitslagen goed zijn.
Zelf moet ik 17 mei voor de eerste keer naar de gyn, nu weet ik ongeveer wat ik zou kunnen verwachten

groetjes patricia

Hoi Moi,

het is inderdaad een fijn gevoel he dat er eindelijk iets gebeurt. Dat gevoel herken ik heel goed. Ik mag 22 april naar de gyn. voor de uitslagen. Ik kan je vertellen dat dat inderdaad heel spannend is. Ik maak me hier veel meer zenuwachtig over dan het eerste bezoek. Waarschijnlijk omdat je dan te horen krijgt waarom het niet wil lukken.

Probeer je niet gek te laten maken. Ik hoop voor je dat de uitslagen goed zijn.
We horen het wel van je tegen die tijd.

Groeten,
Bianca

Hoi Moi,

Spannend, je moet maar zo denken nadat je ongi bent geworden vliegen de weken ook voorbij tot het er weer om spant!
Heel veel succes en hou me op de hoogte.

Liefs Eef

Hoi Moi,

Spannend joh, er wordt aan gewerkt zeg maar! Kan me voorstellen dat je toch ook best een beetje baalt dat je nu weer drie week moet wachten.Ik heb een aandoening waar ik medicijnen voor moest slikken, deze heb ik nu i.v.m onze kinderwens afgebouwd.(gaat heel goed gelukkig) Maar we mogen nu in juni pas voor het eggie beginnen. Nou ik kan je wel vertellen nooit geweten dat wachten zoooo lang duurt.( ik moet n.l drie maand echt "schoon"zijn van die medicijnen voor we beginnen mogen)
Ik kijk dus ook echt uit naar juni!!
Maar eerst dus jouw datum 10 mei, was het vast maar zover! In ieder geval een fijn gevoel dat er nu iets gebeurt.
Nou tot schrijfs maar weer en de groetjes van Anita

Terug
Bovenaan