<p>Goede avond dankjewel dat je de tijd wil nemen om mijn verhaal te lezen.</p><p> </p><p>Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter ilana echter was mijn kraamweek niet super mijn vriend sliep alleen deed bijna niks en ik deed in de avond nog poetsen de was koken enz enz. De kraamzorg dacht eerst mijn vriend dat elke avond deed tot dat mijn schoonouders er de hele avond waren en ik op tijd naar bed ging. Samen met de kleine ze hadden toen niks opgeruimd dus de kraamzorg kwam toen die ochtend en schrok ze vroeg aan mij wie poets hier nog extra en doet de was in de avond ik zei gien eerlijk dat was ik. Er is toen een gesprek met vriend geweest dat hij echt meer moest mee helpen alleen we zijn 5 maanden verder maar hij doet helemaal niks meer mijn waschine en droger waren kapot ik kreeg een antwoord van ja die heb je toch niet gelijk nodig. Was maar met de hand dat heb ik letterlijk 4 weken gedaan alle was met de hand. Inmiddels wel een wasmachine geen droger geen probleem inprecipe alleen wij junnen niet op zolder omdat mijn vriend in de zwangerschap de vlisotrap er uit heeft gesloopt om een vaste trap te maken je raad het met misschien al er is geen vaste trap dus een gat.. ik word hier zo gefrustreerd van ik werk ook in de zorg moet ook gewoon om 7 uur beginnen en zodra ik thuis kom begint het weer opnieuw en hij zit maar en ligt de nachten zijn altijd al voor mij geweest. Ik had het gezin heel anders voorgesteld ik dacht dat we het samen zouden doen.en ik niet hoefde te smeken op een zondagochtend dat hij een keer de fles wilt geven hoe gaan jullie hier mee om want het zet onze relatie filnk onder druk liefs Shelby</p>