Mijn vriend en ons gezin

<p>Goede avond dankjewel dat je de tijd wil nemen om mijn verhaal te lezen.</p><p> </p><p>Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter ilana echter was mijn kraamweek niet super mijn vriend sliep alleen deed bijna niks en ik deed in de avond nog poetsen de was koken enz enz. De kraamzorg dacht eerst mijn vriend dat elke avond deed tot dat mijn schoonouders er de hele avond waren en ik op tijd naar bed ging. Samen met de kleine ze hadden toen niks opgeruimd dus de kraamzorg kwam toen die ochtend en schrok ze vroeg aan mij wie poets hier nog extra en doet de was in de avond ik zei gien eerlijk dat was ik. Er is toen een gesprek met vriend geweest dat hij echt meer moest mee helpen alleen we zijn 5 maanden verder maar hij doet helemaal niks meer mijn waschine en droger waren kapot ik kreeg een antwoord van ja die heb je toch niet gelijk nodig. Was maar met de hand dat heb ik letterlijk 4 weken gedaan alle was met de hand. Inmiddels wel een wasmachine geen droger geen probleem inprecipe alleen wij junnen niet op zolder omdat mijn vriend in de zwangerschap de vlisotrap er uit heeft gesloopt om een vaste trap te maken je raad het met misschien al er is geen vaste trap dus een gat.. ik word hier zo gefrustreerd van ik werk ook in de zorg moet ook gewoon om 7 uur beginnen en zodra ik thuis kom begint het weer opnieuw en hij zit maar en ligt de nachten zijn altijd al voor mij geweest. Ik had het gezin heel anders voorgesteld ik dacht dat we het samen zouden doen.en ik niet hoefde te smeken op een zondagochtend dat hij een keer de fles wilt geven hoe gaan jullie hier mee om want het zet onze relatie filnk onder druk liefs Shelby</p>

Mijn hemel wat een eikel. Sorry hoor. Eruit schoppen die hap. Dat gaat echt niet meer veranderen dat gedrag. Misschien kun je er 1x heel duidelijk over zijn. Maar als dat niks helpt vertrekken.
Misschien een bot antwoord. Maar je verdiend beter. Jullie kindje verdiend beter. 

Zou hem eerst eens een grote schop onder z'n kont geven zodat hij ook wat gaat doen. En dat hij dat dan ook zonder protest gaat doen. Het blijft een man dus het kan zijn dat je het hem wel steeds moet vragen om iets te doen maar dan zou hij het wel moeten gaan doen.  En dat hij hard werkt vind ik geen excuus.  Mijn man werkt ook hard en veel (begint snachts en komt pas in de avond thuis)  maar als ik hem vraag om iets te doen dan doet hij het wel. 
Maar als je vriend niet in gaat zien dat hij ook dingen moet doen in huis of voor jullie kleintje dan houd het toch wel een keer op lijkt me.  Als ik het zo lees ben je eigenlijk al een alleenstaande moeder behalve dat hij er nog wel bij zit. 

Mijn partner werkt ook 70 uur in de week maar helpt wel mee. Af en toe moet ik wel zeggen verschoon ff een luier ofzo.. maar hij doet 99% uit zichzelf. Een baby heb je samen en is het niet meer dan normaal dat je er samen voor zorgt. Voor jou zal dit ontzettend zwaar zijn en tegenvallen dat je alles alleen moet doen. Ik zou een goed gesprek met m aangaan. En heel duidelijk zeggen wat je wil en als dat niet gebeurd misschien toch er een eind aan maken. Niet alleen jij voelt spanning je kleine ook... 

Mijn vriend is werkloos en hangt alleen maar rond met vrienden. Ik doe ook alles alleen dochter is nu 11 weken denk dat hij miss 3x een flesje heeft gegeven. Ik sta elke dag om 7 uur op met onze dochter en als hij dan om 10 uur bed uit komt zegt ie nog “ben echt moe man” dan kan ik m wel schieten?? ik doe ook al het huishouden behalve koken dat doet hij maar ff afwassen daarna ho maar. Hele aanrecht ontploft kan ik weer opruimen. Ik heb nu gezegd dat ik wil dat hij ook eens om 7 uur opstaat met haar omdat ik t niet meer trek ik kom al 11 weken elke nacht 2 uur slaap te kort en ik ben gewoon moe. Hij heeft dat nu wel 1x gedaan dus toch een kleine overwinning :p hopelijk nu vaker succes

Ik verbaas me over de verhalen dat de man niks doet... het is toch ook zijn kind!!
Persoonlijk zou ik niet met iemand samen kunnen leven wanneer we geen "partners" zijn! Ik vind het knap van jullie dat je het uit houdt zo maar van de andere kant denk ik ook kies alsjeblieft voor jezelf.
Je bent ook een rolmodel voor je kindje en wat laat je nu zien?.. niet lullig bedoeld maar het is echt een scheve relatie zo. Ik ben benieuwd wat nu zo aantrekkelijk is in die ander. 

Terug
Bovenaan