Mijn vriend heeft reuma....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ff m'n ei kwijt...

Vandaag is geconstateerd dat mijn vriend reuma heeft... Het is gelukkig in een vroeg stadium. Reuma valt nog steeds niet te genezen maar kan wel gestopt worden. Bij mijn vriend houdt dit in dat hij een jaar lang medicijnen moet slikken, zware. Eén van die medicijnen tast het zaad aan... We hebben net ronde 3 vorige week gehad, dus laat ik ajb. zwanger zijn, dan kan hij verder... Zo niet, dan moet het toch wel gauw gebeuren want elke maand is er voor hem weer één om niet meer pijn te krijgen.

Pffff....ik had het wat los gelaten na 2 maanden veel te veel ermee bezig te zijn, maar nu gaat de tijd dringen. Ik ben nog heel nuchter eronder, maar deze druk is echt niet leuk....

Groetjes,

Sandra

jeetje wat een teostand he!! dat gun je niemand!! Maar even een vraagje die medicijnen zijn niet schadeijk voor het kindje?? kus en veel sterkte

Hey hoi,

Wat een rotnieuws voor jullie!!!!
Goh denk je ff rustig aan te doen, krijg je dit sjonge!!!
Maar ik hoop dat je misschien al zwanger bent!!!
En heel veel sterkte samen!!!
Denk aan jullie!!!!

Liefs Sandy

god wat een klap
nee dat is inderdaad flink klote voor jullie.
ik zal voor je duimen dat het deze maand raak is....
heel veel sterkte meid

Jeetje wat een klote nieuws....
Dat is altijd  erg om te horen...
Maar hebben die medicijnen ook direct die negatieve werking op het zaad?
Of duurt dat een tijdje?
Hopelijk valt het allemaal mee en wordt je snel gewoon zwanger of ben je zelfs al zwanger.
Hopen dat je man echt minder pijn krijgt.
Sterkte en succes!

Liefs Linnepinnie

Dank je wel meiden!

Is een goede vraag of de medicijnen geen invloed hebben op het kindje... Zover ik nu weet is het 1 van de zoveel medicijnen die hij moet slikken welke schadelijk is voor het zaad. Verder niets. Mijn vent is daar heel zorgvuldig in om dat soort dingen uit te zoeken, dus ik vertrouw erop dat het hier bij blijft. Ik ga de volgende keer sowieso mee naar het ziekenhuis om mijn eigen vragen te stellen.

Nou, duimen maar....

Hoi Scipia,

Wat een kl*te nieuws zeg, daar zit je echt niet op te wachten.
Maar zou het voor jullie misschien een optie zijn om alvast wat zaad van je vriend in te laten vriezen? Zodat jullie gewoon door kunnen gaan voor een klein wondertje.
Heel veel sterkte, ook voor je vriend, om dit slechte nieuws een plekje te geven.

Lieve groetjes  

Hoi mammie,

Dat zou een goede optie kunnen zijn zeg! Het is zo nieuw nog allemaal dat ik er helemaal nog niet over nagedacht heb. Ik hoop natuurlijk dat ik nu binnen 3 maanden zwanger ben, want dat is de deadline. Maar anders ga ik zeker navragen wat hier de mogelijkheden van zijn!

Dank je wel.

Terug
Bovenaan