Mijn vriendin is misschien zwanger!! Maar leuk is anders.

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad is ze het type van aandacht trekken.
Maar niet dat ze over zoiets liegt.
Hier nog even wat extra info.
Een maand geleden is ze begonnen met testen.
Allemaal negatief! Dus ze dacht dat ze wel weer ongi ging worden.
Niet dus, toen heeft ze mij gebeld en het verhaal uitgelegd.
Ik gelijk al geadviseerd, ga naar een dokter!
Maar omdat haar moeder (ze is een echt moederskindje) zei dat als ze zwanger was een abortus moest doen, wou ze niet.
Dus gewacht en gewacht. Totdat haar moeder haar overhaalde om toch naar de dokter te gaan.
Nu zei die dus tegen haar dat ze misschien niet eens zwanger is, maar als ze dat wel is. Dat er kans is op een miskraam omdat  haar vriend  voor het zingen de kerk uit ging. Vond ik natuurlijk ook een raar verhaal van die dokter maar goed.
Nu ben ik dus ook behoorlijk boos geworden, omdat ze alle adviesen van mij en mijn vriend om aan de pil te gaan of een spiraaltje te nemen gewoon in de wacht sleept.
En nu is ze dus misschien zwanger. En zelf zo dom geweest om te geloven dat voor het zingen de kerk uit gaan helpt(om niet zwanger te worden).
Dus ik snap al jullie opmerkingen over een domme meid!
En vind het fijn dat jullie mij advies geven!

quote: the lovely reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2005 14:59:25'));

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad is ze het type van aandacht trekken.
Maar niet dat ze over zoiets liegt.
Hier nog even wat extra info.
Een maand geleden is ze begonnen met testen.
Allemaal negatief! Dus ze dacht dat ze wel weer ongi ging worden.
Niet dus, toen heeft ze mij gebeld en het verhaal uitgelegd.
Ik gelijk al geadviseerd, ga naar een dokter!
Maar omdat haar moeder (ze is een echt moederskindje) zei dat als ze zwanger was een abortus moest doen, wou ze niet.
Dus gewacht en gewacht. Totdat haar moeder haar overhaalde om toch naar de dokter te gaan.
Nu zei die dus tegen haar dat ze misschien niet eens zwanger is, maar als ze dat wel is. Dat er kans is op een miskraam omdat  haar vriend  voor het zingen de kerk uit ging. Vond ik natuurlijk ook een raar verhaal van die dokter maar goed.
Nu ben ik dus ook behoorlijk boos geworden, omdat ze alle adviesen van mij en mijn vriend om aan de pil te gaan of een spiraaltje te nemen gewoon in de wacht sleept.
En nu is ze dus misschien zwanger. En zelf zo dom geweest om te geloven dat voor het zingen de kerk uit gaan helpt(om niet zwanger te worden).
Dus ik snap al jullie opmerkingen over een domme meid!
En vind het fijn dat jullie mij advies geven!

Echt voor het zingen de kerk uit geeft geen verhoogde kans op miskramen. Ik ben nu zwanger en ook ik kan zwanger geworden zijn van een zaadje uit voorvocht, net als vele andere vrouwen. Stel dat je er lekker lang overdoet. De man erin, weer eruit, de man er weer in, er weer uit, en zo dus de explosie rekt, dan kan er ook al een zaadje onderweg zijn naar mijn eitje. Wie zegt mij dan dat ik daar niet zwanger van ben geworden. Heb ik dan ook een verhoogde kans op een miskraam?

Ze heeft nog steeds een negatieve test en de huisarts heeft aangegeven dat ze wellicht helemaal niet zwanger is, maar komt ook met het verhaal van een grotere kans op een miskraam. Ik denk niet dat als er geen zekerheid is van een zwnagerschap dat er een arts is die op voorhand begint over een miskraam.

Kan het niet zo zijn, dat ze niet zwanger is, maar straks aandacht wil omdat ze een miskraam zou hebben gehad? Het komt me allemaal zo ongeloofwaardig over. En waarom heeft die arts haar bloed niet getest, en als ze al twee maanden over tijd is,  dan zou ze dus al 3 maanden zwanger kunnen zijn, dat is aan te tonen met een echo hoor.

Meid laat haar lekker, en richt je op jezelf, want of zij nu wel of niet zwanger is geworden staat natuurlijk wel helemaal los van jouw eigen verlangens naar een kind.
Geniet van je man en richt je op hem.

Succes

Miep

Terug
Bovenaan