A
Anoniem
Guest
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad is ze het type van aandacht trekken.
Maar niet dat ze over zoiets liegt.
Hier nog even wat extra info.
Een maand geleden is ze begonnen met testen.
Allemaal negatief! Dus ze dacht dat ze wel weer ongi ging worden.
Niet dus, toen heeft ze mij gebeld en het verhaal uitgelegd.
Ik gelijk al geadviseerd, ga naar een dokter!
Maar omdat haar moeder (ze is een echt moederskindje) zei dat als ze zwanger was een abortus moest doen, wou ze niet.
Dus gewacht en gewacht. Totdat haar moeder haar overhaalde om toch naar de dokter te gaan.
Nu zei die dus tegen haar dat ze misschien niet eens zwanger is, maar als ze dat wel is. Dat er kans is op een miskraam omdat haar vriend voor het zingen de kerk uit ging. Vond ik natuurlijk ook een raar verhaal van die dokter maar goed.
Nu ben ik dus ook behoorlijk boos geworden, omdat ze alle adviesen van mij en mijn vriend om aan de pil te gaan of een spiraaltje te nemen gewoon in de wacht sleept.
En nu is ze dus misschien zwanger. En zelf zo dom geweest om te geloven dat voor het zingen de kerk uit gaan helpt(om niet zwanger te worden).
Dus ik snap al jullie opmerkingen over een domme meid!
En vind het fijn dat jullie mij advies geven!
Inderdaad is ze het type van aandacht trekken.
Maar niet dat ze over zoiets liegt.
Hier nog even wat extra info.
Een maand geleden is ze begonnen met testen.
Allemaal negatief! Dus ze dacht dat ze wel weer ongi ging worden.
Niet dus, toen heeft ze mij gebeld en het verhaal uitgelegd.
Ik gelijk al geadviseerd, ga naar een dokter!
Maar omdat haar moeder (ze is een echt moederskindje) zei dat als ze zwanger was een abortus moest doen, wou ze niet.
Dus gewacht en gewacht. Totdat haar moeder haar overhaalde om toch naar de dokter te gaan.
Nu zei die dus tegen haar dat ze misschien niet eens zwanger is, maar als ze dat wel is. Dat er kans is op een miskraam omdat haar vriend voor het zingen de kerk uit ging. Vond ik natuurlijk ook een raar verhaal van die dokter maar goed.
Nu ben ik dus ook behoorlijk boos geworden, omdat ze alle adviesen van mij en mijn vriend om aan de pil te gaan of een spiraaltje te nemen gewoon in de wacht sleept.
En nu is ze dus misschien zwanger. En zelf zo dom geweest om te geloven dat voor het zingen de kerk uit gaan helpt(om niet zwanger te worden).
Dus ik snap al jullie opmerkingen over een domme meid!
En vind het fijn dat jullie mij advies geven!