mijn zoon heeft rood haar!

hallo luitjes,

Weten jullie waar ik gek van word? Mijn zoon arjan 20 weken alweer heeft rood haar.Ik krijg iedere keer commentaar van oh hij heeft rood haar!!!!!!!!!!!!!!!!ja en wat dan nog????????? Maar ik word zo moe van die opmerkingen wie herkent dit?

groetjes moeder van een roodharige zoon ( hihihihgi) rennie

Rood = mooi  wat zeiken die mensen dan????
Zijn het bekenden of onbekenden of allebei
Nou tegen deze mensen zou ik graag ff willen zeggen....
OHHHHHHHHH ,Jij bent lelijk ,wat erg!!!!!

Groetjes Merel,die bijna alle (dus zeker ook roodharige) baby's leuk,lief,mooi en vertederend vind

Wist je dat blond haar het meest dicht bij grijs haar ligt? Er zit de minste kleur in en is dus eigenlijk op grijs na het meest saai. Zeg je dat toch lekker tegen blonde mensen die zeuren over rood haar? Ik vind rood haar juist mooi, omdat het vrij uniek is!
Mijn man en ik hebben bruin haar, dus de kinderen zullen ook wel bruin haar krijgen.

Hoi hoi,

Nou, hier 2 van de 4 kinderen met oranjerood haar. Ik vind het prachtig en geniet ervan! Gelukkig heb ik eigenlijk alleen maar positieve reacties gekregen. En als ze zeggen: O, hij/zij heeft rood haar, kan je misschien  gewoon antwoorden met: Ja, mooi hé! Dan durven ze algauw niet meer te zeggen dat ze het niet mooi vinden!

Mijn zoontje is nu 3 jaar en kreeg een paar maanden geleden voor het eerst buiten van buurkinderen te horen dat hij 'rood haar' heeft. Hij kwam toen heel verontwaardigd naar binnen: 'mama, dat jongetje zegt dat ik rood haar heb!' Ik heb toen gezegd dat dat klopte en dat het heel mooi is. Hij heeft ook diepdonkerbruine ogen en die  combinatie is wel heel apart.
Sindsdien zegt hij regelmatig, als hij oranje/rode kleren aanheeft: mooi   mama, dat past heel goed bij mijn haar! Hij is er nu zelf trots op, en dat moet je hebben!

Onze oudste dochter is heel blond, Remco dus oranje/rood, en de tweeling Jesse en Lisa zijn donker en ook weer oranje/rood. Heerlijk gemeleerd gezelschap!

Groetjes, Esther.

Geweldig toch? Tja, en sommige mensen blijven toch altijd commentaar geven. Onze oudste is heel lang kaal geweest, moet je dan eens horen wat iedereen daaover te zeggen heeft.....grrrrr! Floor heeft nu nog donkere haartjes, maar haar wenkbrauwen en wimpertjes zijn ook rossig, ben benieuwd hoe ze er straks uit gaat zien. Tijmen was (voordat hij kaal werd) ook pikzwart, nu is hij blond.
groetjes van Ruth

Mijn zoontje van 1,5jr heeft ook rood haar (oranje/blond), ik heb alleen nog maar leuke reacties gehad!!!

Groetjes Mieke mama van Bryan 1,5jr en Renske 2,5mnd

Ik heb zelf altijd gezegt, ik hoop dat mijn kindje geen rood haar krijgt. hij is blond maar soms met de zon lijkt het wel rossig of rod maar ik vind het niet erg, vind het wel leuk

Terug
Bovenaan