mijn zoon heeft rood haar!

rood haar roept reacties op omdat het toch vrij apart is.ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook weleens zeg als er bij ons op t werk iemand binnenkomt met een  baby'tje met  rossig haar.het is wel vreselijk schattig.mijn schoonvader en schoonzusje hebben ook rood haar.ik hoopte ergens dat boas ook rood haar zou krijgen.maar zijn donkerbruine kapsel misstaat hem ook absoluut niet.wel grappig dat t zo verandert bij die kleintjes.van donker,naar hoogblond en later toch weer donker.ben benieuwd hoe t bij boa sgaat.ikzelf ben heel donker en nooit blond geweest.mijn man begon kaal,toen spierwit en nu ook donker.
groetjes kari

hihihi en straks wordt hij weer wit en dan kaal, Kari!

Esther is donkerblond en als de zon erop schijnt rood. Ik heb bruin haar, als de zon erop schijnt ook rood. Van mij mag Esther rood worden hoor, ik vind het prachtig!!!!! Dus als mensen zouden zeggen: 'Hé, ze heeft rood haar', zou ik idd ook zeggen 'Ja, mooi he?'.

Groetjes,

Eveline

Hier nog het 'bewijs':

Onze Remco, en hieronder zijn zusje Lisa (nu 20 wkn), hoewel die nog niet kan tippen aan de bos lekker dik oranje touwhaar van haar broer

Groetjes, trotse mama Esther

Hoi Anne Fien,

Ik zag een foto van jouw beebje(weet niet of het een jongen of een meisje is),en de foto deed mij erg aan mijn zoontje denken.
Ik heb gelijk ff een foto gemaakt en zal hem plaatsen.
Hij slaapt ook vaak met zijn mondje zo,maar nunet niet.

groetjes Merel

quote: rennie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 18:46:52'));

hallo luitjes,

Weten jullie waar ik gek van word? Mijn zoon arjan 20 weken alweer heeft rood haar.Ik krijg iedere keer commentaar van oh hij heeft rood haar!!!!!!!!!!!!!!!!ja en wat dan nog????????? Maar ik word zo moe van die opmerkingen wie herkent dit?

groetjes moeder van een roodharige zoon ( hihihihgi) rennie

ik herken het niet, maar ik vind het wel mooi hoor!

mijn zoontje Arjun   ook bijna 20 weken oud. heeft een licht getinte huid, bruine ogen en blond haar!!! ikzelf vind dit prachtig en ik hoop dat het zo blijft. dat komt trouwens omdat min man blond/rossig is en ik hindoestaans ben.

wanneer bis Arjan geboren?

groetjes lovely Rose

hallo,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ja de ene keer zijn het positieve opmerkingen en een andere keer kijken ze er zo raar bij he hij heeft rood haar!!!!!! Ik ben in iedere geval erg blij met mijn zoon en is het vrij logisch dat hij rood haar heeft want ik ben blond en mijn man is zwart dan hbe je altijd kans op roodharige kinderen. Ik vind het in ieder geval niet erg maar heb een beetje angst dat ze hem later zullen gaan pesten daarmee !!! Ik zal hem in ieder geval leren dat mooi rood niet lelijk is!!!     Trouwens lovely rose Arjan is geboren op 10 januari

Groetjes rennie

Dat is grappig Arjun is ook op 10 januari geboren. ze hebben ook nog eens bijna de zelfde naam, maar je spreekt uit "Ardjoen". maar veel mensen noemen hem ook Arjan omdat ze Arjun niet kunnen uitspreken.

hallo,
ik vind babys met rood haar heel mooi, want dat zie je niet vaak
het is altijd maar blond of bruin of zwart haar.
onze zoon van 11 weken heeft een dikke bos met bruin haar,   ben ik ook heel trots op natuurlijk, maar ik vraag me inderdaad af wat dat toch is.
een vriend van ons heeft ook rood haar,   en die wordt elke keer nog  gepest daarmee.
ook heb ik 2 nichtjes met heel mooi lang rood haar.
als een baby blond/bruin/zwart haar heeft   krijg je toch ook geen commentaar of grapjes daarover? waarom dan wel met kinderen die rood haar hebben?

Terug
Bovenaan