mijn zoon overleed onverwachts aan een hartaanval

Wat vreselijk voor jullie, ik heb er geen woorden voor.... ben zelf ook op 9 maart bevallen en als ik dan naar die kleine denk moet ik ook denken aan wat jullie moeten missen. Heel veel sterkte en ik begrijp heel goed dat jullie denken aan een broertje of zusje voor jullie kleine man.....volg je hart....moeilijke tijden en momenten zullen er blijven maar een nieuwe zwangerschap kan denk ik ook veel vreugde geven. Sterkte.....

Fee

Lieve moeder van Wessel,

Ik wens je heel veel sterkte, kracht en lichtheid toe om het verlies van Wessel een plek te geven in je leven. Ook ik ben op 9 maart moeder geworden van een fijne zoon. Coen. Ook hij heeft niet lang bij ons kunnen zijn. Hij is op 21 maart overleden aan een ziekenhuisbacterie. Het leven maakt dan een rare draai. Ik zit nog midden in die draai. Moeder zijn geworden en weer moeder af. Twee maanden op de dag af hebben we afscheid genomen van Coen met vrienden en familie en twee maanden op de kop af is Wessel overleden. Ik wens jou en je geliefden veel mooie herinneringen toe. Wessel zal voortleven in jullie harten.

Liefs
Anne, moeder van Coen

Ik heb hier echt geen woorden voor......ik lees hier nooit mee omdat hier mijn ergste angsten worden geschreven.
Kan me ook niet voorstellen door wat voor hel jullie nu moeten gaan.
Wil jullie alle sterkte en kracht toe wensen om dit grote grote verlies een plaatsje te kunnen geven.

Liefs louise

@dikkeberg,

Heel veel sterkte voor jou ook. Ongelooflijk dat jullie je zoontje Coen ook al moeten missen. Het leven is zo oneerlijk. Ik heb er voor de rest geen woorden voor.

Terug
Bovenaan