Hoi allemaal,
ik lees wel erg veel herkenbare dingen. Floor is 13,5 maand en heeft sinds ong. een week ook elke ochtend een natte pyama. Ze drinkt overdag wel redelijk wat water en ze krijgt ook nog een avondfles. Die heeft ze echt nodig omdat het warme eten er heel vaak niet in gaat bij haar. Ook erg lastig.
Ze slaapt ook op haar buik en ze draagt pampers baby dry luiers maatje 4. Ik heb weleens andere geprobeerd (active fit van pampers of van het kruidvat), maar zij krijgt daar ook onmiddelijk rode billen van, dus ik zweer bij de baby dry luiers. Misschien moet ik dan ook maar 's een groter maatje gaan proberen.
Wat bij haar verder nog een probleem is, is dat ze al meer dan een week, een keer of 3 per nacht/avond wakker wordt (ik denk zelf van dromen). Op haar kamer blijven heeft geen zin, dus we moeten echt even beneden op de bank te gaan zitten om haar te kalmeren. Meestal kan je haar dan naar een min. of 5 wel wakker terugleggen. Laten huilen heeft geen zin, want dan gilt ze de hele buurt bij elkaar en krijgen we gezeik met de buren.
Wat de laatste paar nachten echter een probleem is, is dat ze soms echt honger lijkt te hebben en ze dus echt een fles nodig heeft om weer rustig te worden. Dat komt die enorme luiers dus niet ten goede en ik ben een beetje bang dat ze er aan gewend raakt, en ook aan het uit bed halen. Dus als er iemand nog nuttige tips heeft wat dat betreft...?
Oh ja, nog een tip van mij over de bumblies luiers, die verkopen ze ook bij de Emte, dus als je geen Jumbo in de buurt hebt, dan kun je ook daar terecht.
Groetjes Janneke