mijn zoon trapt de dekens weg... iemand tips?

Hoi Pinda:

Mijn dochtertje ligt ook in een Puckababy maar die zijn echt niet warm genoeg hoor!
Is maar van heel dun katoen dus daar moet echt een dekentje overheen..........

Gr. Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

Ik heb even een vraagje, Mijn zoontje van bijna 6 maand ligt nu met pyama en een slaapzak zonder mouwen in de safetsleep en dan nog onder zijn dekentje. Ga je dan wel gewoon van het winter de slaapzak met lange mouwen gebruikne? ik vraag me af of het dan allemaal niet te warm wordt.

Groetjes Tessa

Als je aan het afbouwen bent met de puckababy moet je toch nog ff volhouden om de deken terug te leggen! Zodra de slaapzak lukt, dekens weglaten.
Straks in de slaapzak (met mouwen) hebben ze het zonder deken echt niet te koud. Mijn oudste dochter 'wipte' na ene paar weken al boven de deken en toen ze na 3 maanden oud al andersom in bed lag (brr, net niet met het hoofd onder de dekens) hebben we de dekens vaarwel gezegd en sliep ze in een slaapzak met lange mouwen en in de zomer in een slaapzak zonder mouwen.

quote: Guardian angel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2008 10:05:20'));

Ik heb even een vraagje, Mijn zoontje van bijna 6 maand ligt nu met pyama en een slaapzak zonder mouwen in de safetsleep en dan nog onder zijn dekentje. Ga je dan wel gewoon van het winter de slaapzak met lange mouwen gebruikne? ik vraag me af of het dan allemaal niet te warm wordt.

Groetjes Tessa

Zolang je zoontje lekker onder de dekens blijft liggen is een slaapzak met lange mouwen niet echt nodig. Voel aan z'n nekje, is het aangenaam warm heeft hij het echt niet te koud. Houd  ook de temperatuur van de kamer in de  gaten!  

Hoihoi,

Hier ook z'n spook in bed.
Evy kroop al heel snel boven het laken met deken uit. Stopte je haar lekker in en nog geen 10 minuten later lag mevrouw alweer halverwege het bed en dus voor de helft "bloot".
We hebben haar toen in een slaapzak gelegd en meteen ook bovenaan in bed. Ze kruipt nu niet meer omhoog en liet tot een paar dagen geleden haar laken en deken met rust. Ik stopte die heel strak in aan beide zijde.
Ze begint nu overal aan te frutselen, dus ook haar laken moet eraan geloven.
Daar wij in een oud huis wonen, is het boven best wel koud.
Ik ga dus ook snel een slaapzak met mouwen kopen en dikkere pyjama's.
Ze heeft het op zich nog warm genoeg nu, voel regelmatig aan haar nekje. Maar haar handjes zijn altijd steenkoud.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan