Mijn zoon van 1.5 week krijgt niet voldoende melk weg voor zijn gewicht. Ervaring?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
quote: mary jane reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2009 16:16:47'));

Hoi,

Gefeliciteerd met je kindje,,!
Waardoor denk je dat hij niet op alleen bv kan??
Misschien is het een idee om hem voor elke voeding eerst de borst te geven, beide kanten, zeker bij een verhoogde kans op allergie is dit heel goed, zo kun je proberen de bv weer op te krikken, daarna nog een flesje na om te kijken of hij nog wat extra wil, verder zou ik niet zozeer op de cc kijken, maar meer naar of hij goed aankomt en voldoende plast!
Bv past zich heel snel aan dus als je dit een aantal dagen/week volhoud kun je binnenkort misschien met alleen bv toe, goedkoper en zeker goed tegen de allergie!
Verder kun je hem ook tussendoor een keer extra aanleggen, bv kunnen ze niet teveel krijgen, en alle beetjes helpen!

Gr MJ

Als je het zo doet als MaryJane schrijft en je legt elke 2 a 3 uur aan, dan is een flesje van 30cc na vaak al voldoende.

Hallo ing3

Wij hebben ongeveer het zelfde gehad.
Ons kleintje was ook  vrij ligt met de geboorte..
En viel op een gegeven moment ook heel veel af, en dee wel langer dan een half uu over zijn flesje en wij maar doorzetten omdat hij dat hebben ''moest" ging elke dag slechter op een gegeven moment viel hij in slaap tijdens de flessen en was hij niet wakker te krijgen! Uiteindelijk toen hij 10 dagen oud was moest hij naar het ziekenhuis wat bleek hij was overvoed!!! Dat arme jongetje was bom vol en kapot van al die voeding!
En wij maar ons best doen om hem te laten drinken en   ondertussen erg ongerust zijn!   Nu niet bang worden om het ziekenhuis verhaal!!! Er was niks ergs aan de hand hij was gewoon heel moe en vol, en wij ongerust.
Heb er wel 1 ding van geleerd luister naar je eigen gevoel!!!! Want ik heb al die dagen gevoeld dat het niet goed was, Maar dacht ze zeggen d
at hij dit moet hebben dus dat zal dan wel kloppen

Ik denk dat je je baby wel wat minder mag geven.

(Ik heb trouwens de voeding zo gegeven hoe de kraamverzorgster mij het gezegd heeft heb het zelfs zwart op wit... Maar ze was een herintreder miss dat het daar aan lag maar ja niet leuk...)

groetjes

he meid

mijn zoontje heeft toen ie nog heel klein was ook een periode gehad dat we er amper wat in kregen. wij kregen toen als advies om wel een volledige voeding aan te bieden maar op het moment dat hij echt niet meer wil het hem niet op te dringen. als hij honger krijgt dan komt ie vanzelf hoor.

het is ook voor jezelf belangrijk om dit los te laten je kan je zelf er helemaal gek mee maken. het komt wel goed. houd zijn luiers gewoon goed in de gaten.
mijn zoontje is op een gegeven moment gewoon over gegaan op forte!! waarschijnlijk is zn maag inhet begin aan de kleine kant geweest (vandaar dat hij niet veel dronk) en heeft op een gegeven moment een groeispurt gemaakt.

het komt wel goed. luister naar je kind hij geeft wel aan wat hij wil

Terug
Bovenaan