Hoi,
Ik herken dit helemaal!!! Mijn dochter van 12 weken slaapt ook nauwlijks overdags. Alleen als we onderweg zijn valt ze in slaap. Als ik haar weg leg in de box of in de wieg, schreeuwt zed het uit en huilt ze zich helemaal overstuur.
S`avonds heeft ze veel moeite om in slaap te komen dan moet ik haar tegen me aan houden en in slaap schommelen.
Ik heb last van een postnatale depressie, daar ben ik voor in therapie. Zij vind het grote onzin dat mijn kindje niet slaapt overdag. Zij zegt dat kindjes van 3 maanden 18 uur slapen op een dag. Nou, die van mij dus echt niet!!! Heeft ze nooit gedaan, ze altijd al heel veel wakker geweest.
Ik ben dus ook zowat de hele dag bezig met die kleine. Terwlijk ik doodop ben en eigenlijk moet rusten maar daar kom ik niet aan toe.\
Ik moet nu met mijn therapeute een dagritme gaan maken. Maar dan moet ik mijn kindje op bepaalde tijden op bed gaan leggen en maar gewoon laten huilen. Dat kan ik niet, ze is gewoon niet moe.
Ik ga morgen weer beginnen met werken daar ben ik ook heel erg aan toe, ff geen huilend kindje om me heen...... Wat een rust, ookal zal het enorm druk worden op mn werk.
Liefs, Ris