mijn zoontje is bijna 1 en nu gaan we klussen voor nummer 2!! Wie nog meer!

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden (en misschien wel heren, wie weet!!)

Mijn zoontje wordt over 3 weken 1 jaar, en nu vinden we het een mooie tijd om voor nummer 2 te gaan klussen.
Wie is er nog meer aan het klussen voor nummer 2??

Groetjes Anne

Hoi hoi,

Mijn vriend en ik willen vanaf mei weer beginnen voor een tweed kindje. Ons zoontje is dan 10 maanden. Wij vinden dat ook wel een mooie leeftijd om te gaan beginnen.
Ik was van mijn zoontje de eerste keer zwanger, maar je weet maar nooit of dat dit keer ook weer het geval zal zijn.

Veel succes en plezier met klussen!!!

Liefs,
Leoontje

Dag Anne,

Mag ik me aansluiten?
Hoewel we nog niet officieel begonnen zijn, ben ik al wel gestopt met de pil. Vanaf half april gaan wij klussen voor de tweede puk. Ons dochtertje is nu 4 maanden. Van haar waren we vrij snel zwanger (2e ronde), dus nu maar hopen dat het ook dit keer lukt.

Succes en hopelijk tot spreeks!

Dee

Hoi,

Mijn zoontje is alweer bijna 17 maanden! Maar we zijn al negen maanden ana d eklus voor nr 2. Van de eerste was ik al in ronde 2 zwanger....
Zo zie je maar dat dat geen garanties geeft....

Ook hier zijn we bezig voor een 2de. Nova Sylvia is op 27 augustus 2007 geboren, dus nu bijna 7 maanden.

Hallo Meiden,

MadeliefI
ik was van Levi ook in de 2e ronde zwanger, nu hoop ik natuurlijk dat het weer zo snel gaat. Maar ik hou er inderdaad ook rekening mee dat het misschien wel iets langer gaat duren (ik hoop dat je snel zwanger bent.

Natuurlijk hoop ik ook dat Leoontje, dee en Taatje ook snel zwanger zijn ( we houden elkaar op de hoogte he!!

Ik ben wel benieuwd hoe oude jullie zijn en of jullie ook werken??
Ik ben wel een werkende mama ik werk als gymdocente op een middelbare school, erg leuk en de tijden zijn ideaal als je kinderen hebt.

Groetjes Anne
Trotse mama van Levi ( 9 april 2007)

Hoi,

Ja, is wel leuk als we elkaar op de hoogte houden.
Ik ben ik werkende mama, ik werk als personeelsfunctionaris, 20 uur per week. Is trouwens goed te combineren (mijn man brengt haar naar het kdv). Dus ik kan 's ochtends rustig aan doen. Ben namelijk niet zo'n ochtend mens.

O ja, ik ben 29 jaar en 5 jaar getrouwd.

Ben ook benieuwd naar jullie achtergronden.

Hallo allemaal,

Onze dochter is nu 2 jaar en wij willen het na de vakantie weer gaan proberen. We gaan 29 mei op vakantie en net voor de vakantie is de pilstrip leeg hahaha !!! Nu nog even kijken of we dan stoppen of na die tijd.
Ik doe 2 dagen in de week de boekhouding en de administratie bij mijn mannetje op kantoor dus dat is ideaal!

Ik wens iedereen heel veel succes dit jaar !

Veel liefs van de mamavanindy

Terug
Bovenaan