mijn zoontje is bijna 1 en nu gaan we klussen voor nummer 2!! Wie nog meer!

Hallo mama van Indy (mooie naam trouwens, had ik ook op de lijst staan als ik een meisje zou krijgen!) leuk dat je ook komt meekletsen

Ik ben trouwens 26 jaar (helemaal vergeten om bij het vorige strukje te vermelden)

nou nog 3 uurtjes lesgeven en dan LEKKER LANG WEEKEND!!!

Groetjes Anne  

Hallo ik Esther, 25 jaar en mama van Seth die nu 16 mnd, we zijn al bezig vanaf dat hij  6 mnd is. Dus al lang aan het klussen wel 2x zwanger geweest maar uitgelopen op een miskraam. Zou vandaag mijn nod dag hebben maar heb een onregelmatige cyclus maar ik kon het niet laten om te testen omdat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben, en heb dus met een clearview getest en ik zie toch echt heeel vaag een tweede streep( moet wel echt goed kijken hoor) morgenvroeg anders nog maar een x testen met een ochtendplasje,

Liefs Esther

Hallo dames, ik wil me ook bij jullie toevoegen als het kan/mag.

Ik zal ons ff voorstellen: Ik ben Debby, 25jr en woon samen met mijn verloofde hij is 34jr.
Samen hebben wij een zoontje Dylano, Hij is 10,5mnd.
Wij zitten in de 4e ronde. Mijn cyclus is normaal, 28dgn.  Gelukkig maar, want toen ik zwanger van Dylano wou worden was ik erg onregelmatig.

Ik zal hier zeker mee gaan lezen, en ook proberen te reageren, maar ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, omdat dat voor mijn gevoel alleen maar averechts werkt.

Nou, de groetjes voor allemaal!!

Debby.

Terug
Bovenaan