mijn zoontje is te zwaar....

Ik ben zo blij dat wij geen cb hebben hier, wij gaan standaard naar de ka.
Noa woog met 4 maanden 7890gr en is 66,5cm ook geen kleintje, maar ze zeggen er niks van!
Ze is heerlijk vrolijk en beweegt genoeg!

laat je niet gek maken door het cb! Jij als moeder weet het beste wat je zoon nodig heeft en hij is 3 maanden zeg....hoe kunnen ze nou zeggen dat hij de te zwaar is.
Het zijn lekkere reserves voor hij een keer flinke verkoudheid heeft en niet wil eten.

ik zou je niet druk maken...ene oor in andere weer uit!

Onze middelste werd met 1,5 maand ook van overgewicht beschuldigd..maar nu is ie 2 jaar en slechts 10 kilo...dus dat valt wel mee!

Ik zou zelf denk ik me strak aan de adviezen van CB houden en nooit wat extra geven..en als je met bijvoeding begint ook in de gaten houden dat je op tijd stopt zeg maar...
Niet druk maken hoor..en zou op het CB vragen waarom ze het ovegewicht noemen en of je hier iets tegen moet doen..als ze zeggen dat je er niks aan hoeft doen zou ik dan nog vertellen dat je het vreemd vind dat je kind meteen de stempel overgewicht krijgt en dat je daar als ouder van schrikt omdat niemand een te dik kind wil (heb ik destijds ook gedaan en ze heeft me verteld dat ze het nu anders benoemt!)

Badankt voor alle reacties!

Ik moet dinsdag weer naar het CB en dan mogen ze mij gelijk uitleggen waarom hij dan te dik is. Want hij krijgt wat zij zeggen wat hij moet hebben!

En anders ga ik gewoon nog langs de KA!

Het is verder een hartstikke vrolijk ventje...dus hij heeft er in ieder geval zelf geen last van! :)

?????? pascal was met 11 weken ook al 6900 gram. omgerekent scheelt dat met die van jou helemaal niet zo veel.
en als ze straks meer gaan bewegen is dat zgn "dikke' er wel af.

appart dat ze dat dan zo zeggen.

Terug
Bovenaan