mijn zoontje van 4 is sexueel misbruikt

mijn zoontje van 4 jaar is sexueel misbruikt, wij zijn daar sinds kort achter en weten ook wie het is  maar mogen dit nog niet naar buiten brengen vanwege onderzoek van de politie, het is voor ons nu heel frustrerend omdat wij niets mogen zeggen en omdat de hulp nogal op zich laat wachten, onze zoon is nu heel aggressief en depressief   (er is gedreigd dat ik dood zou gaan als hij zijn geheim verteld) terwijl hij eerst altijd een gezellig vrolijk ventje was, wij weten niet goed hoe wij hiermee om moeten gaan, nu zijn wij bij jeugdzorg geweest en blijkt het nóg eens 6 weken te duren voordat wij eindelijk hulp krijgen!  , heeft iemand van jullie hier ervaring mee    (hopelijk niet eigenlijk, maar toch...) of tips hoe wij ons manneke weer vrolijk kunnen krijgen zijn ook welkom.

Alvast bedankt,

een heel verdrietige mama

 
Hallo,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil wel even zeggen dat ik het heel erg voor u en uw zoontje vindt.Mijn zoon is ook 4 jaar en het idee...
Ik hoop dat ze de dader een flinke straf geven!

Sterkte.
 
Ik heb ook geen ervaring. Is er niet een oudervereniging voor ouders van misbruikte kinderen. Als dat er is, is dat vast op het internet te vinden. Heel veel sterkte!
Marike
 
misschien heb je hier wat aan:
ze bieden hulp aan ouders van sexueelmisbruikte kindern.

De Nederlandse Academie voor Psychotherapie info
De Academie verzorgt oa. opleidingen: Korczak KinderMediation Integratieve Kindertherapie, Integratieve Hulpverlening aan Seksueel misbruikte kinderen (0-12 jaar) en hun ouders, Oudertrainingen en PIM-trainingen Zie onze website voor meer informatie.

Andreas Schelfhoutstraat 48
1058 hv Amsterdam
tel.: 020-6150494
e-mail: lwit@academie-psychotherapie.nl
website: www.academie-psychotherapie.nl

 
Hallo,