mijn zoontje van 4 is sexueel misbruikt

hallo allemaal, wij zijn met onze zoon naar de kinderpsycholoog geweest en ik weet niet hoe het kan maar het heeft hem geholpen!!! Ze hebben emdr toegepast maar voor de piepjes was hij te klein dus nu is het anders gegaan, ze hebben in zijn handen geklapt (wegtammen) terwijl hij alles vertelde. Het was vrij heftig moet ik zeggen omdat hij weer terug moest denken aan de middag dat alles gebeurt is, toen hij daaraan terug dacht stonden de tranen in zijn ogen (bij mij inmiddels ook) maar door het klappen in zijn handjes heeft hij het een plekje kunnen geven (ze hebben dit 3x herhaald)  en als hij er nu aan denkt vind hij het niet meer erg, het klinkt vreemd maar het is écht waar! Het licht op zijn kamer mag weer uit van hem, hij gaat weer meteen slapen en is ook weer vrolijk. Hij heeft vanaf vorige week woensdag geen "buien" meer gehad.
Maar nu krijgen wij van veel mensen te horen dat we naar de politie moeten, ik vind dat zelf ook wel, we willen natuurlijk niets liever dan dat de dader opgepakt wordt, maar als dat betekend dat onze zoon alles nóg een keer moet vertellen en daardoor weer zoveel verdriet heeft weet ik eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. Bij de psycholoog hebben ze wél alles gefilmd en als de politie die tape genoeg vind dan doen we het natuurlijk meteen!!! Wat zouden jullie doen in ons geval, naar de politie, of zo laten en ons leven weer gewoon op de rails zetten?

 
hoi,
Meid wat een verdriet!! Je kostbaarste bezit!! Je zou z'n iemand wel ik weet neit wat willen doen. Ik geloof dat ik toch bij de politie zou informeren of zo'n tape ook gneoeg is als bewijs. Weet je het idee dat zo'n man dat nog een keer zou kunnen doen is toch verschrikkelijk. Maar ja of je de keus moet maken om je zoontje dit nog een keer te laten vertellen, weet ik ook niet. Je wilt hem ook niet meer verdriet geven dan hij al heeft door hem er nog een keer door heen te laten gaan als hij het moet vertellen.
Heel veel sterkte!
 
hoi,
Meid wat een verdriet!! Je kostbaarste bezit!! Je zou z'n iemand wel ik weet neit wat willen doen. Ik geloof dat ik toch bij de politie zou informeren of zo'n tape ook gneoeg is als bewijs. Weet je het idee dat zo'n man dat nog een keer zou kunnen doen is toch verschrikkelijk. Maar ja of je de keus moet maken om je zoontje dit nog een keer te laten vertellen, weet ik ook niet. Je wilt hem ook niet meer verdriet geven dan hij al heeft door hem er nog een keer door heen te laten gaan als hij het moet vertellen.
Heel veel sterkte!
 
hoi,
Meid wat een verdriet!! Je kostbaarste bezit!! Je zou z'n iemand wel ik weet neit wat willen doen. Ik geloof dat ik toch bij de politie zou informeren of zo'n tape ook gneoeg is als bewijs. Weet je het idee dat zo'n man dat nog een keer zou kunnen doen is toch verschrikkelijk. Maar ja of je de keus moet maken om je zoontje dit nog een keer te laten vertellen, weet ik ook niet. Je wilt hem ook niet meer verdriet geven dan hij al heeft door hem er nog een keer door heen te laten gaan als hij het moet vertellen.
Heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan