Mijn zoontje wil geen brood of iets anders waar kruimels of stukjes in zitten!!! 7,5 mnd

@joyce; misschien een tip om er wat appelmoes doorheen te doen
dit maakt het wat smeuiger en vak makkelijk te slikken
werkt tevens goed als het eten misschien nog wat warm is

quote: sweety1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2009 11:58:18'));

@joyce; misschien een tip om er wat appelmoes doorheen te doen
dit maakt het wat smeuiger en vak makkelijk te slikken
werkt tevens goed als het eten misschien nog wat warm is

Bedankt voor de tip. Ik ga het morgen meteen proberen. Ik laat wel even weten wat ze er van vond.

Hoi!

Ik weet precies hoe je je voelt..
Mijn dochter is nu 14 maanden en heeft heel lang niets anders gegeten dan Olvarit potjes voor baby's van 6 maanden.
Brood was hetzelfde verhaal, tot we in november met vakantie gingen en we daar in het hotel 's morgens broodjes aten. Ik gaf haar een broodje en zowaar begon ze er aan te knabbelen.
Wat betreft avondeten is het nog heel lang een drama gebleven, tot afgelopen zondag zelfs! Ze wilde niets, ook niet als ik een potje met stukjes pureerde na het geprobeerd te hebben. Het had dezelfde smaak als de stukjes dus ze braakte het gewoon uit.
Maar nu was ik van het weekend bij haar opa en oma en die hadden alleen een potje van 12 maanden of ons eten. En toen heeft ze heel netjes spaghetti meegegeten!
Sindsdien eet ze iedere avond met de pot mee! Van Nasi, tot spinazie en sperziebonen met rijst.
Ik denk dus dat je vooral geduld moet hebben. Soms zijn ze er nog niet aan toe en soms is het eigen willetje te sterk..

Succes!

Terug
Bovenaan