Mijnschatje... hoe laat heb jij de echo??

Ik lees net dat jij de 1e echo ook hebt op 2 juli a.s.   en ik vroeg me af hoe laat? Ik om 10.15 uur.

Als je het vervelend vind moet je het zeggen, dan laat ik het hierbij, maar het leek mij wel grappig als we elkaar bij de vk konden treffen!

Grtz, Hope73

Hoi Hope,

Excuus voor mijn late reactie... Heb de afgelopen 2 dagen heerlijk buiten doorgebracht, dus lees je berichtje nu pas...

We hebben de afspraak om  10 voor 12. Maar ik denk niet dat we elkaar tegen komen, want ik heb de afspraak bij de vk. Hier komt 1 keer in de maand  de echoscopiste vanuit Rijswijk naartoe. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik wel naar Naaldwijk,  bij de ingang van de Tuinen (lekker plek ook trouwens.. Haha).

Heb jij trouwens ook al zo'n 'dikke'   buik??? Ik heb echt het idee dat het al zo goed  te  zien is....pfff...  
Jij heel veel succes en laat maar weten hoe  het was!! (en hoe ver je precies bent..)

Liefs, Mijn schatje

Hola !

Ik zit ook bij de vk in Wateringen, heb geen goede ervaring gehad met Naaldwijk vandaar.

En mijn buik is al aardig opgezet ja, maar ik merk het eigenlijk alleen door sommige broeken die ineens strak zitten. Zien zul je het niet zo snel bij mij, ben zelf al aardig aan de maat ;-)

Grtz ! Hope73

ooww. wat leuk! Leuke meiden zijn he daar!! Vorige keer was ook iedere keer zo vertrouwd.

Maar, ik denk dus niet dat we elkaar tegen gaan komen... Morgen moet ik er om 10 uur zijn voor de intake. ook zo leuk!

Neem jij Lucas mee naar de echo? Ik onze Luuk denk ik wel. tis een makkelijk mannetje en als hij dan een doosje krentjes krijgt moet het helemaal goed komen!! haha

Succes alvast woensdag

@Hope,

Hoe was jou echo vanmorgen, ben je zo ver als je dacht te zijn??

Ik ging er wat dat betreft blank in, had echt geen idee... (onregelmatig) De kleine rijstekorrel is pas 1.3 cm, dus ongeveer 7.6 weken nu. Maar, omdat het nog erg vroeg is mag ik over 2 weken (16 juli) terug komen. Dan kunnen ze het precies zeggen. Helemaal leuk dus!!! Weer ffies naar de kleine kijken!  

Ik bedacht me later thuis pas dat ik je (als ik vroeg zou zijn geweest) tegen had kunnen komen. Er stond wel iemand binnen toen ik aankwam, die weer weg was toen ik uit de kamer kwam.. Helemaal niet bij nagedacht verder! haha..

@BabyBunny, Veel plezier vanmiddag met de echo.

Liefs

Helaas.... Mijn echo was niet zo goed :(

De groei is gestopt bij ongeveer 6 weken.... ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor nog een echo en een afspraak te maken voor curratage.

Dus jullie mogen mij van de lijst afhalen, februari 2009 zal ik niet meer halen voor een 2e.

Ik wens iedereen uiteraard een hele fijne zwangerschap en dat er maar veel mooie kinderen geboren mogen worden !

Grtz, Hope73

hee Hope73,

wat lees ik nu?? wat erg!! heel veel sterkte met dit verlies!! hopelijk mag je je weer snel aanmelden bij een ander forum!! veel geluk in de toekomst meis!

liefs sweety

Terug
Bovenaan