Mijnschatje... hoe laat heb jij de echo??

Jeetje hope73 dat is inderdaad erg! Dat is nooit leuk nieuws.

Heb zelf vandaag  ook redelijk slecht nieuws gehad... vandaag dus me 1e echo gehad, inprincipe zou ik 8 weken zijn, maar de vk zei dat ik 6,5 week ben. er was geen kloppend hartje te zien, maar de vk zei dat het ook kan dat het hartje nog te traag klopt... volgende week woensdag moet ik terug komen voor nog een echo. dan moet het gegroeid zijn en een kloppend hartje te zien zijn. anders was het al dood...

zal een lange week worden...

groetjess

jeetje hope...
wat moet dit moeilijk zijn. veel sterkte met dit verlies!

kan niet anders dan vreselijk met je meeleven.
ik weet hoe moeilijk is dit nietuw te verwerken...

een dikke knuffel!
Carina

@ bunny.. dat is inderdaad geen goed nieuws. maar de vk had dus nog wel hoop?
ik duim voor je!
ook voor jou een knuffel!
Carina

Jeetje meiden, wat een rot nieuws!!! Bha!! Dit had ik niet verwacht te lezen!!! Zit hier met kippenvel op de bank!

Hope, Heel veel sterkte met het verwerken!! Weet verder even niet wat ik moet zeggen... bha!!

En babybunny, sterkte van de week en hopen op een goede uitslag volgende week!!

Liefs,

@carina1978

Mijn echo was goed!!  ik had niet echt idee hoever ik precies zou zijn... (onregelmatige cyclus) De kleine rijstekorrel is pas 1.3 cm, dus ongeveer 7.6 weken nu. Maar, omdat het nog erg vroeg is mag ik over 2 weken (16 juli) terug komen. Dan kunnen ze het precies zeggen. Helemaal leuk dus!!! Weer ffies naar de kleine kijken!   Wat wel heel erg leuk was om te zien was dat   het harte goed klopte!! Echt zo bijzonder, in echt nog maar een rijstekorreltje een 'dingetje' wat hard zijn best aan het doen is!! Zo speciaal..

Jij natuurlijk heel veel plezier met de echo vrijdag! Alles is vast helemaal goed!! Geniet ervan!! Kijken naar de kleine!!

Liefs

Terug
Bovenaan