mijzelf even voorstellen

Bij mij hetzelfde... ik heb een geweldige baas, echt een lieve schat, die af en toe op het werk een beetje mijn tweede moeder is ;-) Zij vraagt heel regelmatig hoe het gaat en we hebben daar goede gesprekken over. Zij snapt dat het psychisch ook best een belasting is en dat ik goed op mezelf moet passen.
Het is geen enkel probleem als ik naar het ziekenhuis moet. Afgelopen week moest ik zelfs twee keer en dat probeer ik dan wel altijd zo vroeg mogelijk in de ochtend te plannen, zodat ik daarna nog een vrij lange werkdag heb.

Ik hoop dat jouw baas daar net zo goed mee omgaat.

Ik hoop dat jij net zulke fijne ervaringen krijgt met het ziekenhuis waar je voor kiest. Geen idee waar je woont natuurlijk, maar ik loop in het Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein/Utrecht.

Veel succes en houd ons op de hoogte!

Liefs, Marieke

Hoi Esther,

Wat een ongelooflijk verhaal zeg!
Ik begrijp dat je meteen een temperatuurcurve bijhoudt voor de zekerheid, dat scheelt je straks weer tijd indien ze dit van je verwachten.
Ik zelf heb net als Marieke PCOS en wij zijn sinds april 2010 bezig om zwanger te worden. Doordat ik PCOS heb krijg ik helemaal geen eisprong en ben ik via de huisarts doorverwezen naar de gynaecoloog waar ik 20 december terecht kon. Bij de eerste afspraak heb ik ene gesprek gehad en een inwendige echo. Daarnaast moest ik bloed laten prikken en mijn vriend na een aantal dagen sperma brengen voor een zaadanalyse. 20 januari bevestigde de gynaecoloog dat ik PCOS heb. De zaadanalyse was goed en ik heb toen Provera gekregen om een bloeding op te wekken en Clomid 50 mg om een eisprong op te wekken. De eerste ronde ben ik niet zwanger geworden, maar wel na 28 dagen ongesteld, dus heel regelmatig. Dit is iets waar ik heel blij mee ben na gebruik van de Clomid.
Ik ben nu bezig met de tweede ronde en verwacht a.s. maandag mijn eisprong. Ik ben benieuwd of het deze ronde gaat lukken, na maandag twee weken afwachten... Dat is het toverwoord hier op het forum.
Ik wens je veel succes met het vinden van een goede gynaecoloog.

Liefs,
Krissy

Hoi Dames,

Wat lief dat jullie reageren. Ik woon in Noord-Oost Brabant. Tussen Eindhoven en Den Bosch. Ik ga hier naar het ziekenhuis, daar zijn 4 gyn's.
Ik weet hoelang die dagen na je eisprong duren, verschrikkelijk he?

Lekker slapen vannacht (of klussen voor diegene die een eisprong hebben haha)

Liefs Esther

Hoi Esther!

Ik begrijp dat je de keuze voor jezelf hebt gemaakt om naar de gyn te stappen? Of ben je om andere redenen in het ziekenhuis?

Ik hoop dat je snel een oorzaak weet van het uitblijven van dezwangerschap!

Houd je ons op d ehoogte?

Liefs Daisy

Ha Esther,

Heb je al wel een verwijzing van je huisarts, want die heb je volgens mij wel altijd nodig om naar het ziekenhuis te 'mogen'.

Succes in ieder geval, Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid krijgen.

Liefs, Marieke

Ik wilde mij vandaag inschrijven bij een fijne dokter in mijn nieuwe woonplaats. Mijn vader werkt op de Ambulance en vertelde me dat deze dokter heel goed was. Helaas zat hij vol.... Dus ik ga maar even langs mijn huidige huisarts (waar ik nog nooit geweest ben haha)
Vandaag op dag 46 ongi geworden, dus definitief de laatste maand om door te sukkelen voor ons.

Ik waardeeer het echt ernorm dat jullie reageren op mijn berichtje, echt lief dames!

Liefs Esther

Ha Esther,

Daarvoor zitten we hier op het forum... om elkaar te steunen, advies te geven, te troosten en gelukkig ook vaak genoeg om te feliciteren!
Ik vind het een heerlijke manier om mezelf te uiten en haal er veel steun en begrip uit. Met mijn man kan en mag ik er ook altijd over praten hoor, maar soms wil ik liever met 'lotgenoten' (wat een naar woord) praten.

Ik hoop dat je gauw een goede arts vindt. Ikzelf heb geen vaste, want in het ziekenhuis waar ik loop is een team van 5 fertiliteitsartsen. Maar, ik vind ze allemaal prettig.

Succes meis, hou ons maar op de hoogte!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan