Bij mij hetzelfde... ik heb een geweldige baas, echt een lieve schat, die af en toe op het werk een beetje mijn tweede moeder is ;-) Zij vraagt heel regelmatig hoe het gaat en we hebben daar goede gesprekken over. Zij snapt dat het psychisch ook best een belasting is en dat ik goed op mezelf moet passen.
Het is geen enkel probleem als ik naar het ziekenhuis moet. Afgelopen week moest ik zelfs twee keer en dat probeer ik dan wel altijd zo vroeg mogelijk in de ochtend te plannen, zodat ik daarna nog een vrij lange werkdag heb.
Ik hoop dat jouw baas daar net zo goed mee omgaat.
Ik hoop dat jij net zulke fijne ervaringen krijgt met het ziekenhuis waar je voor kiest. Geen idee waar je woont natuurlijk, maar ik loop in het Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein/Utrecht.
Veel succes en houd ons op de hoogte!
Liefs, Marieke
Het is geen enkel probleem als ik naar het ziekenhuis moet. Afgelopen week moest ik zelfs twee keer en dat probeer ik dan wel altijd zo vroeg mogelijk in de ochtend te plannen, zodat ik daarna nog een vrij lange werkdag heb.
Ik hoop dat jouw baas daar net zo goed mee omgaat.
Ik hoop dat jij net zulke fijne ervaringen krijgt met het ziekenhuis waar je voor kiest. Geen idee waar je woont natuurlijk, maar ik loop in het Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein/Utrecht.
Veel succes en houd ons op de hoogte!
Liefs, Marieke