Mike heeft bronchitus.

A

Anoniem

Guest
Al een paar dagen is mike ziek, verkouden en hoesten. Sinds maandag werd ie steeds kortademiger. Gister hem opgehaald van de opvang en toen voelde ie ook zo warm, zn temperatuur opgenomen en toen had ie 39,5 gr. Op zich ging de nacht goed, hij sliep ...ik niet
Vandaag de hele dag binnen met em geweest. Gelukkig drinkt ie wel maar van eten moest ie niets hebben. Met het avondeten heb ik wat appelmoes bij em naar binnengekregen en een klein yoghurtje. Zat ie bij me op schoot op de bank en hij maar hoesten. Hij bleef er in....en hupsakee alles kwam er uit, arm ventje.
Omdat ie ook nog koorts zijn we met em naar de ha-post gegaan en nu heeft ie dus bronchitus. Een grote inhalator mee en een antibioticakuurtje, nu hopen dat het snel over is!

liefs jen mv mike

Ach arme Mike! Ik hoop dat je snel weer opknapt want dit is ook niks zo! Kan je moeder ook weer lekker slapen.
Beterschap!
Ellen mv Julian

oh sneu mannetje wat zielig
annique heeft ook net een kuur op , tegen bronchitus (toeval ja)
maar ze kuchelt nog steeds erg, dus ook maar weer naar de dokter toe.
ze heeft er alleen verder geen koorts bij ofzo, of dat ze er echt ziek van is..
sterkte met de kleine man!
liefs en dikke kus van ons

Ahhh zielig hè, voor die kleintjes...

Met het kuurtje knapt ie vast snel op.

Stijn had op vakantie bronchitis maar na 48 uur antibiotica knapte ie snel op. Ook zijn beginnende keel- en oorontsteking waren na een paar dagen weer rustig. Gelukkig voor hem maar jammer voor ons, anders mochten we nog even bleven ivm vliegen.

Sterkte en hopelijk voelt ie zich snel weer beter!!!

Hoi,

Wat een gedoe he zo'n ziek kleintje. Hier ook eentje, ben niet naar de arts geweest, maar wat jij beschrijft klinkt zo als Tess. Gelukkig is vannacht de koorts gebroken, hopelijk blijft het zo en knapt ze weer op.

Heel veel beterschap voor je manneke en sterkte voor jou, een troost voor mij ik ben niet de enige die nacht na nacht op zit

Liefs Nanda

Och, arm ventje. Hopelijk voelt hij zich snel wat beter.

Groetjes,
Nelly.

He manneke wat balen, hopelijk knap je snel weer op.

Liefs sandra

ach wat sneu zeg. Gaat het een beetje met de inhaler? Zal wel iedere keer een gevecht zijn of niet? Thomas heeft het namelijk ook een tijdje gehad.  Ik hoop dat het snel aan slaat! Sterkte   met je mannetje geef hem maar een dikke knuffel!!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan