Mike heeft bronchitus.

De inhaler..of dat lukt....uhhh nee niet helemaal...
Tis idd een gevecht Esther, hoe raadt je het zo?
Mn man doet het, want ik kan mike dan echt niet aan. Vanmiddag is het mij wel gelukt zonder tranen van mike's kant. Maar net ohh wat een drama weer. Maar het moet dus mike verliest het gevecht.
Gelukkig neemt mike altijd met een lach een hoestdrankje of zo in dus de antibiotica gaat zonder problemen.

Heeft thomas er lang last van gehad?

Bedankt meiden voor jullie berichtjes!

liefs jen mv mike

Hoe gaat t met Mike?
Annique heeft nu ook bronchitus.
Arme kids man...
Hopelijk knappen ze snel op..
Kus voor Mike

Liefs Sandra

Das mooi kl#te zeg dat Annique ook bronchitus heeft!
Heeft ze ook antibiotica gekregen? En een puf?

Met Mike gaat het wat beter. Hij is niet zo heel kortademig meer, wat levendiger. Alleen het eten wil niet, alles 2 hapjes en dan heeft ie er genoeg van. Zelfs melk moet ie nu niet, warm of koud. Dit drinkt ie normaal met liefde op. Een paar slokken en dan is het alweer genoeg.
Ik ga er maar van uit dat als ie echt honger heeft dat ie dat dan wel aangeeft. Gelukkig heeft ie wat extra vet op zn lijfje, hij kan het wel missen.....

Ook voor jullie veel beterschap!
Dikke knuffel voor Annique!!

liefs jen  

Hoi Jen,

FIjn dat je mannetje weer wat lijkt op te knappen zeg! Nu de eetlust nog terug en je hebt je oude vertrouwde Mike weer terug. Fijn!!!

Susan

mmm, is het via het web besmettelijk?
Kian kwakkelt ook al een paar dagen, hij hoest heel zielig (komt echt van diep uit) en heeft ook koorts.
Ben nog niet met 'm bij de arts geweest, maar hoop dat het morgen ofzo weer over is ....
Heel veel beterschap voor Annique en Mike!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan