mike weer ziek...

Dank jullie wel voor alle beterschaps knuffels!!
Hij heeft ze hard nodig want hij is nog steeds aan de diaree. Arm jochie...vanavond 2 keer in 1 uur onder de douche geweest. Vlak voor het eten ging het mis dus onder de douche. Tijdens het eten hoorden we het al pffftttt (en een van de termen uit de poeplijst) Zeg ik nog tegen mn man, ff het eten opeten hoor, anders is het koud!
En mike maar raar doen in zn kinderstoel, alsof hij niet achterover kon leunen. Halen we em uit zn kinderstoel, echt...zn hele rug onder de poep! Gelukkig hadden we net gegeten en ons buikje vol anders was ik echt over mn nek gegaan brrrrrrrrrr.
Maar goed Mike leed er niet onder en ging weer met plezier onder de douche hahahahah
De wasmachine heeft weer een hoop werk verricht vandaag hihihi

liefs jen

Oh wat kunnen ze zich beroerd voelen he? Ik had van de week ook heel veel was. Thomas was ook heel erg aan de dunne en zijn billen waren helemaal kapot. Sinds vandaag gaat het weer goed.
Hopen dat het snel over is voor Mike (en voor jullie). En wat is Mike toch een lekker ventje om te zien!  Altijd leuk om een foto van hem te zien!
Dikke knuffel voor Mike!!!
Liefs Esther en Thomas

ach gossie, wat sneu, waarschijnlijk hebben ze ook nog hartstikke buikpijn enzo (hebben wij toch ook bij de dunne) en dat kunnen ze dan ook niet eens vertellen...

veel beterschap voor je kleine man!!

liefs Jenneke mv Ivar

Een update..
Het gaat weer goed met mn ventje!! Vandaag weer gewone luiers, dus de 2 bananen die hij het weekend heeft gegeten, gelukkig die wel, hebben geholpen!!!
Het eten gaat niet super maar ach als hij maar niet meer zo aan de diaree is.
Verder wil ik de andere zieke kindjes een dikke knuffel geven en hoop dat ze ook weer snel opgeknapt zijn!!

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan