Milan degradeert naar een kinderbedje

Kan me voorstellen dat je het campingbedje naar beneden hebt gehaald.
Zolang strijd moeten voeren om hem in een groter bed te laten slapen is inderdaad niks.
Hopelijk hebben jullie een mooi en goedkoop bedje kunnen vinden bij de IKEA! Goede reden trouwens om weer eens heen te gaan (tenminste vind ik).
Hopelijk kunnen jullie weer genieten van een heerlijk slapend kind.

Groetjes,
Geeske

Hahaha, gedegradeert...hoe kom je er op!
Je ziet het toch niet echt als een competitie, Jolanda?
Ach, blijkbaar vindt Milan het nog prima in zijn ledikantje (of nu dan campingbedje). Niks mis mee toch? Kan me voorstellen dat zo'n bedje veel meer het gevoel van geborgenheid geeft dan een groot of groter bed. Julian slaapt ook nog in het ledikantje. Hij geeft nog niet aan dat het te klein wordt, dus hier nog geen nieuw bed hoor. Komt wel. Hij was ook heel duidelijk toen de reiswieg voor hem te klein werd, dus dat weet hij ons straks ook wel duidelijk te maken met zijn bedje.

Milan, welterusten kerel!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ik wilde Enzo ook in een gewoon bed laten slapen maar ik wacht toch maar ff nu ik jullie verhalen lees. Hij ligt op zich nog heerlijk in zijn ledikant te slapen.
Ik ga volgende week proberen met een dekbedje en een kussen. Dan kan hij er langzaam aan wennen. Enne dat bed, daar wacht ik nog zeker ff een half jaar mee.

Suc6 met het in elkaar schroeven van het ledikant

liefs
di silva

Oké hier een mama die het in 1x heel erg benauwd krijgt..... Elisa gaat na de vakantie ook over in een juniorbed en aangezien ze nu al in een periode is van zeer slecht in slaap komen ga ik er niet eens aan beginnen.... Gelukkig duurt het nog 2,5 week (bleh dat betekent ook dat de vakantie er weer op zit) maar ik ben erg benieuwd hoe operatie juniorbed hier gaat verlopen....

Milan heeft gistermiddag i.p.v. 3 kwartier gewoon weer 3 uurtjes geslapen in het campingbedje. S'avonds is hij direct in slaap gevallen in het campingbedje en rond half 9 hadden we besloten dat we hem even op onze kamer zouden schuiven en dan in alle rust zijn grote bed uit elkaar konden halen. Om half 10 stond het nieuwe ledikantje (Ikea Gulliver) klaar en gesopt en opgemaakt en heeft mijn man Milan slapend uit het campingbedje gehaald. Hij werd niet eens wakker toen we hem in het nieuwe bedje legden. En vanmorgen om 7.15 uur was er een klein mannetje wakker en dat riep direct : Mama, Papa mij bed mooi, Milan mooi kleine bed !! En ook nu slaapt hij al vanaf half 1. En ik laat hem lekker liggen..... We gaan over een half jaar maar proberen om de ene zijkant van dit bedje eruit te halen en of dat hij dan liggen blijft, zoniet dan komt de zijkant er gewoon weer in en dan zien we wel wanneer hij naar het grote bed gaat !!

Groetjes Jolanda

wat lief om je laatste reactie te lezen, Mooi klein bed. Onze kindjes weten dondersgoed wat ze willen!

Toevallig hadden wij net besloten om Lukas in zijn ledikantje te laten liggen als hij naar zijn nieuwe kamertje gaat. Maar dat was     vooral praktisch ingegeven omdat ik eigenlijk een half hoogslaper voor hem wil en daar is hij nog te klein voor.

Goed gedaan hoor!

Wat een schitterende reactie van Milan.
Hij weet kennelijk heel goed wat hij wil!
Hier wachten we ook nog maar even met een groot bed. We zijn nu voor Freek ook een ledikantje aan het opknappen zodat Wieteke niet uit haar ledikant hoeft als Freek uit de wieg gaat.

Geniet weer van een uitgeslapen Milan.

Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan