Milan is ziek

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Mijn kleine mannetje is ziek, echt heel zielig. Gisteravond hebben wij voor het eerst een bordje menu van Olvarit gegeven. Vannacht heeft hij gespuugd en was hij heel onrustig. Vanmorgen leek alles weer een beetje opgeknapt, dus wij zwemmen. In het zwembad werd Milan weer misselijk, ik dacht dat het van het water kwam, dus wij eruit. Onder het lopen nog 2x gespuugd en toen op het aankleedkussen nog een keer, echt met zo''n golf. Toen zijn zwemluier uitgetrokken en die zat helemaal onder. Meneertje daar even onder de douche en ja hoor weer spugen en aan de diarree. HIj is na het zwemmen linea recta zijn bedje in gegaan en werd net om 16.00 uur wakker, helemaal onder de derry. En hij is zo zielig nu. Hij huilt en hangt in de box, uit de box wil hij helemaal niet, drinken niet en zijn papfles is voor de helft opgegaan.

Zijn er huismiddeltjes tegen misselijkheid en diarree ? Heb al roosvicee stop en een zetpilletje gedaan. Maar die lijken tot nu toe niet echt te helpen.

Groetjes Jolanda

hey!

Wat sneu zeg! Volgens mij gaat er wat rond, heb dit volgens mij al eerder gelezen hier...
Sorry, heb geen tips voor je, ik denk dat je al het mogelijke al doet! Maar Thomas heeft er dan ook nog geen last van gehad. En het beste medicijn bestaat volgens mij gewoon uit moederliefde... Er kan maar weinig op tegen een liefdevolle knuffel van mama!
Jullie succes en een knuffel voor het zieke mannetje!

-X- marieke

Heel veel beterschap!!!

Knuffel hem maar lekker veel!

groetjes pally

Witbrood helpt hier tegen diarree, bij mij stopt het gewoon alles de eerste 6 weken.
En tegen misselijkheid helpt het om gewoon te blijven eten, niet te zware dingen natuurlijk, maar bv een cracker of boterham met jam.
Maar weet niet of dat bij die kleintjes ook werkt.

Heel veel beterschap in elk geval.

Oh ja misschien een tip.... Ff een handdoek op zn bedje, dat scheelt heel veel verschonen en wassen. Zoveel beddengoed hebje vast niet

Pauline

ahhh wat een zielig hoopje mens wordt het dan. Ik heb met hem te doen, alles tegelijk. Hier op woensdag spoegen en nu diarree, gelukkig blijft ze vrolijk en heel ontdeugend.

Geen tips, alleen dat hij moet blijven drinken, niet gewoon water maar met wat limo/roosvicee of appelsap (iets in die geest) en verder gewoon kijken wat hij wil. Verder heel veel knuffels en geduld.

Heel veel succes vannacht

Liefs Nanda

Hoihoi

het is zo naar als zo'n kleintje ziek is. meike heeft het van de week ook gehad en het enige wat belangrijk is is drinken. Omdat het de combi van spugen en diarree is verliezen ze snel hun vocht....

Zetpillen helpen wel, tenminste bij Meike wel, de misselijkheid is dan minder, lijkt wel.. maar zeker weten doe ik niet natuurlijk.

Veel veel sterkte.
Liefs renske

Veel meer tips als bovenstaade heb ik neit voor je. Maar ik wil je nog wel ff beterschap wensen!!

Gr. Natasja mv Jamie

hey meis,

wat vervelend zeg....en wat zielig...

kamille thee geef ik vaak dat is wat rustgevend....en tja de ORS helpt ook heel goed....
en beschuit met kaneel en suiker.....dat mogen ze nu ook hebben

ow en appel met bruine suiker......gaf min schoonmoeder haar kinderen altijd of rijstenat....maar kweet niet of dat allemaal wel zow lekker is

in ieder geval veel beterschap en hopelijk is ie zaterdag weer opgeknapt

liefs denise

Terug
Bovenaan