Milan is ziek

Gelukkig is-ie al goed opgeknapt. Voor een volgende keer: banaan stopt ook goed en de meeste kindjes lusten dat ook graag.

Ellen mv Julian

Hoi hoi,

Nou te vroeg gejuicht hoor ! Milan is vanmiddag weer compleet ingestort. Weer spugen en echt alles wat er in ging van boven kwam er ongeveer 10 minuutjes later weer vanonderen uit. Het is echt een hoopje ellende dat mannetje. Dus ik heb om 14.00 uur de assistente gebeld en die wist me te melden dat de Griep en de Buikgriep ongelooflijk op kwam zetten. Als hij koorts had moest ik direct komen, als hij wel bleef drinken en geen koorts had dan mocht ik het wel even aankijken. Moest wel ORS gaan geven omdat uitdroging toch wel op de loer kon liggen. En ik moest de plasluiers in de gaten houden, dat gaat dus niet want ik moet elk half uur wel een nieuw setje kleren uit de kast halen omdat meneer alles onderspuugt of poept... Er zou wel een rapport gefaxed worden naar de huisartsenpost zodat ik als Milan koorts krijgt niet op een afspraak hoef te wachten maar dat ik gewoon kan bellen dat ik er met hem aankom. Nu net even weer bij hem gekeken maar hij ligt zo onrustig te slapen, dat ik nu al denk had je maar koorts want dan konden we naar de huisarts. Nou ja misschien gaat het morgen wel beter. En anders mocht ik morgen weer naar de assistente bellen.

Groetjes Jolanda

he wat balen zeg, hopelijk knapt je mannetje snel weer op.

Liefs sandra

Hoi Jolanda,

Blijf dicht bij je moederinstinct hoor!!! Als je het niet vertrouwt gewoon gaan, beter een keer te veel dan te weinig naar de huisarts. Dat wilde ik je maar even zeggen....

En voor de rest: beterschap met je kanjer!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan