Milan ziek

Lieve Jolanda,

gezien mijn ervaringen ben ik van mening dat zulke jonge kinderen niet even " aangezien " kunnen worden. Ik hoop echt dat hij nu aan betere hand is maar ik zou de nacht niet meer in willen zonder zorg maw zh-zorg.

Hou je ons op de hoogte?? En ik hoop zo dat hij nu beter is!
Weet je ook welke griep hij dan allemaal heeft enzo, laat je goed informeren he, is wel heel belangrijk hoor!

Sterkte
Rens

Jolanda, je doet het goed hoor meid. Gewoon wel bellen elke keer als jouw gevoel zegt dat het moet. Mijn huisarts zegt altijd tegen mij (omdat ik ook zo’n doos ben die zich dan bezwaard voelt) dat ze liever heeft dat ik voor niets kom dan dat er iets ernstigs aan de hand is... daar heeft ze natuurlijk gelijk in. Veel sterkte!

Jemig zeg, dat is echt ziek zijn!

Goed dat je je verhaal doet hier, want ik heb hier thuis een zieke. Nadat het na de koorts van dit weekend gisteren weer beter leek te gaan, bleek vanochtend het tegendeel.
Gert heeft hem van het kdv gehaald om half 10 en toen heeft Julian eerst op de bank liggen slapen met 39 graden koorts. En nu ligt hij al vanaf 13.15 uur te slapen (zal hem straks wakker maken om wat te drinken).

En ik had me ook al verbeeld dat hij een wat dikker gezicht had dan anders, dus ik zal er nu, na jouw verhaal, zeker goed op letten.

Wat betreft naar de ha gaan....ik zou het niet zo snel doen wanneer mij nadrukkelijk werd afgeraden met hem naar buiten te gaan en zelfs rekening te houden met tocht...
maar je moet natuurlijk doen wat je moedergevoel je ingeeft.

In ieder geval veel beterschap voor Milan gewenst!

Ellen mv Julian

Hoi,
Ach, wat zielig voor je mannetje! Hoop dat ie zich snel beter voelt. Koel zijn gezichtje maar lekker met koude doekjes (dat advies kreeg ik van de ha toen Bo hoge koorts had).
Beterschap!
Groetjes, Noor

Hallo,

Jolanda is vanavond met Milan naar de HA post geweest. De arts heeft het verhaal aangehoord en er is direct een kinderarts ingeschakeld. Deze kinderarts vond het niet verstandig om Milan naar huis te laten gaan en dus is Milan opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft antibiotica gekregen middels een infuus en mag het ziekenhuis pas verlaten als de koorts is gezakt en het oog minder opgezet is.

Als er meer nieuws is laat ik het weten.

Vincent (Papa van Milan)

Goed dat je je medergevoel hebt gevolgd! Kan ik nog wat van leren...
Hopelijk zakt de koorts snel en zakt de zwelling van zijn oog en mag hij daarom snel weer naar huis.

Dikke knuffel uut Grunn!

Terug
Bovenaan