Milly (Amalia) overleden...

kippenvel geeft dit je hoe kan je dit doen,niet te geloven een meisje dat net in het leven staat,en dan bedenk je die man is politie agent hoe kan ditt.
vind dit echt niet normaal ga zo pers kijken en ben benieuwd wat dr gezegt word wat heeft hij dat meisje allemaal aangedaan

Vreselijk voor de ouders en dat door een buurman brrrrrr inderdaad niemand is te vertrouwen maar je kunt je kids ook niet in een glazen hokje stoppen.
En sorry dat ik er nog eens op terug kom een doodgewone nederlandse man die zoiets doet ?????? Dus zo zien we maar weer verkeerde nederlanders meer dan genoeg.

Ik heb er ook kippenvel van. Maar ja net wat iemand zeg je kan je kind niet in een hokje stoppen. Moeilijk heel erg dat je dochter op die manier verliest ik denk soms kan je sommige dingen maar beter niet weten wat hij heeft gedaan met haar daar moet je toch niet aandenken.

echt gruwelijk
je kan zelfs geen politieagent meer vertrouwen!
ben wel blij dat hij zichzelf aangegeven heeft zodat de ouders zekerheid hebben en op een waardige manier afscheid van hun kindje kunnen nemen

ppf moet er niet aan denken....
dit is mijn grootse nachtmerrie!!!

en dan te bedenken dat de politie niks doet als je ze belt omdat je een engerd aan de lijn had die je kind van 2 iets wou aandoen....

afslachten die handel!!!

Terug
Bovenaan