bedankt lieve vriendjes, vriendinnetjes en mama's voor jullie lieve berichtjes in dit en mijn bericht!
Het ging hartstikke goed, ik weet niet waar mijn mama zo moeilijk over deed hoor. Ik kreeg vannacht om half 2 een fles (dat kwam goed uit want ik had honger!!) en gelukkig besloot mama dat borst ook gold als water dus daarna mocht ik nog wat drinken. Ik had wel erg veel honger vanmorgen om 07.45 toen we al in het ziekenhuis waren maar ik heb me heel flink gehouden! Toen ik uiteindelijk als eerste naar de operatie-kamer mocht ging mama met me mee. Ze begon daarvoor al te huilen! Watje. Ik vond het eigenlijk allemaal wel prima! Ik kreeg een mooi ding met een rood lampje op mijn teen om mijn hartslag te meten en ik vond het wel interessant. Toen kreeg ik stickers op mijn borst en daarna kreeg ik een maskertje op van een meneer met een lange rode baart. Dat vond ik natuurlijk niet zo cool maar ik heb er weinig van gemerkt want ik viel zo in slaap! Toen ik wakker werd moest ik wel erg huilen want ik wilde heel graag wakker worden maar het lukte niet zo goed want ik werd zo snel wakker dat de narcose (moeilijk woord) nog niet uit mijn lijfje was. Toen ik even later goed wakker was had ik natuurlijk onwijze honger!! Eindelijk mocht ik om 9 uur eten en dat was heeerlijk!!!! Mijn mama hield eindelijk eens op met huilen, hihi! Nee hoor ze was heel lief voor me en ze probeerde niet te huilen maar het lukte niet Toen ik gegeten had en iedereen zag hoe vrolijk ik was mocht ik lekker naar huis en daar heb ik heerlijk uitgeslapen, van 10.15 tot 12 uur!!!!
Ik ben op bezoek geweest bij mijn creche want iedereen wilde me zien en nu ben ik lekker een dagje gezellig samen met papa en mama dus het gaat goed met me!!
Dikke voor jullie!!
Milo