MILO

Weet je Milo, eigenlijk is het helemaal niet cool om buisjes te hebben. Want nu kun je niet meer net doen alsof je mama en papa niet meer hoort.....
Maar ben wel blij dat je je er goed doorheen hebt geslagen....
Laat je nog maar lekker verwennen....

Milan en Jorick

Hoi Milo,
Wat ontzettend fijn dat het zo is meegevallen!!! Gelukkig maar hoor. Hopelijk heb je nu nooit meer last van je oortjes, maar dat zal wel goedkomen nu.
Dag dag, laat je maar lekker verwennen door je papa en mama, dat doe ik ook altijd als ik niet lekker ben hihi.
Groetjes van Skip (zv Noortje)

He wat lekker dat alles zo redelijk vlot is verlopen, kan me voorstellen dat het een hele opluchting is

Gelukkig dat alles is goedgegaan en dat je jezelf (en mama) er zo goed doorheen geslagen hebben. Beterschap nog en laat jezelf maar verwennen hoor!

Groetjes,
Nelly.

Hey Milo,

Zie je er ongeveer zo uit, of valt het reuze mee??!!

Ik hoop dat je je snel weer helemaal de oude voelt.

Groetjes Siebe (en natuurlijk van mama en Merijn)

hallo,
ik hoop dat je je snel weer de oude voelt.
en weer topfit bent.
groetjes Sylvana

Hoi Milo!!
Wat goed! Heb jij ook buisjes gekregen!
Was jij ook zo stoer dus??

Ikke ook vorige week, al 5 keer oorontsteking gehad, kuren hielpen niets en 's nachts slapen... nee... (daar ging mama ook een beetje stuk aan trouwens...)

Ik was wel woest hoor met dat kapje. Heb 5 minuten gesparteld, wat dachten ze wel niet! Hoorde de chirurg nog aan mama vragen... zooo van wie heeft ze dat temperament! ... Ha, van mezelf natuurlijk!
Toen ik bijkwam ook nog even flink nijdig maar voel me eigenlijk nu wel erg lekker!

Jij ook??

Zet hem op he!

Dikke kus van Evi dv Daan

(zal mama vragen of ik nog even naar je mag kijken op hyves...)

Best stoer hoor dat je niet bang was. Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. En die mama's die doen altijd zo gek. Die huilen ook bij hele normale dingen. Maar ik snap best dat jou mama moest huilen hoor. Is best ook wel een beetje eng.

grt. kahlyn (23-08) en mama en mijn grote zus

Terug
Bovenaan