@ Milou en andere zwangere....nog steeds niks...

Gisteren naar de VK geweest voor controle. Bloedruk was goed, buik in orde, halve kilo aangekomen en maar weer wachten. Vannacht eindelijk eens heel de nacht goed geslapen,behalve 4 x naar de w.c., maar dat is een routine klusje met ogen half dicht.
Ik heb behalve veel redelijk pijnloze harde buiken nergens last van. Het is echt stilte voor de storm ofzo...Twee weken geleden precies heb ik hele heftige voorweeen gehad, dus hoopte dat theorie van mijn oud tante waar was, zij is verloskundige geweest, (leeft inmiddels al lang niet meer) maar zij zei altijd als de voorweeeen beginnen duurt het nog precies twee weken.

Ik heb wel sinds gisteravond een beetje ongesteldheidskrampjes,maar nou niet echt dat je zegt goh daar heb ik last van!
Ik hoor a.s. maandag wanneer ik in het ziekenhuis terecht kan voor een echofilmpje. Ze wilde dat volgende week vrijdag of die week erop maandag pas plannen. Ik heb mijn zinnen op vrijdag gezet en ze zou haar best daar voor gaan doen.
Baby is nog druk aan het trappelen in buik dus heeft het kennelijk nog erg naar zijn zin, al hoop ik dat het dit weekend of anders maandag geboren gaat worden! Ben er zooo aan toe...

Milou inmiddels gestart? Of is het gisteren toch niet doorgezet?

Ben benieuwd hoe het verder met de andere meiden gaat?

Liefsss...Janne van (Krukel, 40,2 weken, ik denk dan maar dat ik wel langer vrij heb van het werk ghe, ghe)

Ik dacht nog...niet bij februari club kijken...en ja.. daar is de eerste baby al geboren...nu voel ik me wel een beetje achter lopen...pfff Misschien dat het bij ons, die nog zwanger zijn wel een februari kindje gaat worden..We zullen het zien! het wordt toch wel heeeeel spannend nu he!

liefs

Hoi Janne,

Ik ga vanmiddag maar de VK bellen, word hier een beetje gek van. Sinds gisterochtend weeen, eerst steeds om de 7 minuten uren lang. Daarna zakte het weer iets weg, `s avonds om de 10 minuten en de hele nacht weer tot een uur of 5. Toen tot een uur of half 9 geslapen en nu weer om de 10 minuten, dan opeeens om de 5 minuten dan weer om de 10 minuten. Schiet gewoon niet op zo...Weet dat ik geduld moet hebben, maar wil wel eens weten of er van binnen schot in zit. Ik ben gebroken, kan dus niet slapen en mijn rug doet zo`n zeer door die klote rugweeen.

Vind het zo gek om de vk te bellen, maar weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Als ik zo nog een dag door moet lopen, dan ben ik al kapot voor de persweeen komen.

Liefs Milou

Gewoon bellen Milou, wie weet heb je al wel wat ontsluiting, wil je geen valse hoop geven. Maar wie weet!
Je kan ook vragen om wat slaappillen. Die heb ik bij de eerste ook gehad, en heb zo nog een paar uur slaap kunnen pakken! Dat was erg fijn! Zet m op meid!!

Laat je t ff weten?!

Liefs

Bij de Vk geweest vanmiddag, 1cm ontsluiting. En slaaptablet die ik mocht innemen als de weeen toch weer zouden afzakken. Nu heb ik steeds om de 5 a 6 min weeen die echt pittig zijn. Slijmprop nu ook verloren dus hoop dat er nu eindelijk wat vaart in komt.

Jij nog niks Janne?

Hey Milou,

Heel veel sterkte als het doorzet..ben erg benieuwd!
Hier nog niks behalve veel harde buiken, ik wou dat ze eens doorzette in weeen. Ben vandaag op een uur slapen op de bank na, erg actief geweest. Vanavond een uur lang om de 10 min harde buiken maar verder niks...
Maar bij jou klinkt het wel als dat het gaat beginnen, ook omdat je de slijmprop verloren bent! heel veel succes en horen wel hoe het verder is afgelopen!

liefs

Hoi

Hier nog niks hoor! geen kramp of wee te bekennen...Heb al twee jankbuien gehad vandaag en ben het best beu.Verlang zo naar mijn kleine uk. Maar ja wachten wordt straks beloond.

Bij de VK vrijdag waren alle controles goed. Nu maar afwachten!

liefs Janne van krukel, 40,3 weken

Terug
Bovenaan