@ Milou en andere zwangere....nog steeds niks...

Ik ben vannacht om 3.29 bevallen van een stoere zoon Naftali, kindje doet het prima. Mama iets minder, door een enorm grote knip nu 8 hechtingen die zo ontzettend zeer doen. Ik kan en mag de eerste 3 dagen helemaal niks. Hele verhaal horen jullie nog.
Janne heel veel succes, 0102 2010 is ook een mooie datum om te bevallen!

Liefs milou

Van harte gefeliciteerd milou met jullie zoon naftali!

Heel veel geluk!!

Janne laat de tranen maar gewoon komen, dat lucht op! Ik hoop voor je dat je vandaag bevalt, of dat je inmiddels bevallen bent! Het komt goed, hoe vervelend het wachten is!!

Liefs Janne

Hey Milou,

Gefeliciteerd! Eindelijk en wat heerlijk dat je bevallen bent. Ik hoop dat je snel hersteld en heerlijk kunt genieten van je zoon!

Hier nog niks hoor en alles rustig. Aangezien mijn moeder 10 dagen overtijd was van mijn oudste broer, 2 dagen overtijd van mijn jongste broer en bij mij 7 dagen overtijd was denk ik dat ik daar aan mee moet doen. Nu dan 4 dagen overtijd, dus we wachten het af.
VK gaat een afspraak maken voor me voor a.s. vrijdag of maandag om een filmpje te maken of de baby het nog naar zijn zin heeft. Tot die tijd hoop ik eigenlijk spontaan te gaan bevallen, maar ik ga er maar niet te veel op rekenen, ik merk dat dat zo tegen valt als het niet zo is. Nou ja geduld wordt beloond hou ik maar als motto!

Liefs Janne 40,4 weken...

Terug
Bovenaan