Minder beweging

<p>Hallo  ik ben 26 Weken zwanger en voel altijd wel paar bewegingen over de dag vooral als ik rustig lig met mijn hand op de buik, gisteren voelde ik helemaal niks en toen ik wakker werd ook niks , wel met angelsound geluisterd en die klonk wel goed , meer mensen die dit hebben gehad ? Mijn placenta ligt achter </p>
 
Ja ik was toen denk ik 34 weken zwanger ofzo, ik had zelf geen angelsound en ben toen naar het ziekenhuis geweest. Mijn zoontje lag toen met zijn rug tegen mijn voorkant aan en schopte dus naar achter/beneden in mijn darmen ofzo, het verklaarde in ieder geval waarom ik het niet voelde en ik hoefde mij nergens zorgen over te maken.
 
Elke week post je wel een bericht waarin je je zorgen maakt om iets.
Ik bedoel dit goed en hoop dat ook dat je dit zo opvat. Want als je baby eenmaal geboren is, kunnen er wel duizend dingen zijn waar je je zorgen over maakt. Als je dit nu tijdens je zwangerschap al hebt, zou ik je aan willen raden om hier hulp voor te zoeken. Voor jou en je baby is het fijn als je er straks wat relaxter in kan staan. Succes!
 
Lees je dan ook de verhalen van zwangerschappen en bevallingen die wel goed gaan? Want die zijn toch echt flink in de meerderheid!
 
Ik begrijp je angst wel! Maar je bereikt er helemaal niets mee, het zit alleen jezelf in de weg. Als ik jou was zou ik dit met je verloskundige bespreken en een plan bedenken om niet zoveel te lezen! Probeer te genieten van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan