minder eten en drinken

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik weet dat veel kindjes als ze 1 zijn geweest minder gaan eten
omdat ze minder hard groeien en de intresse een beetje verliezen in eten
maar Ryan had daar nooit geen last van gehad
nu gaat hij wel slechter eten
hij eet wel elke dag 1 stuk fruit op maar 's middags 1 sneetje brood en met geluk 1/2 plakje peperkoek en 's avonds is het helemaal slecht
en dan moet meneer ook ZELF eten anders eet die dus helemaal niks meer

ook drinkt hij stukke minder
.s morgens papfles ( ipv brood)
thee
na het eten of thee of niks want melk wilt hij niet
's middags als ik geluk heb 1 beker drinken
en de papfles 's aovnds wilt hij al een tijdje niet meer maar wel graag warme melk
dat wilt hij nu dus ook niet meer

krijgt hij dan niet veel te weinig melk binnen??
200 cc   en vla ???

hij plast ook duidelijk minder

zou dit door de leeftijd komen??

groetjes moekje

Hoi moeke,

Eline begint volgens mij nu ook in deze fase te komen. Ze wil ook alles Zelluf doen.

Normaal bunkerde ze smiddags zo twee boterhammen weg. Nu als we mazzel hebben eentje...

Over het melk, lust hij yoghurt? Anders vervang je de melk toch door yoghurt?

hoi hoi

bedankt voor het mee denken

ja hij lust wel yoghurt maar hij krijgt altijd na het eten al een toetje

yoghurt, vanillevla of danoontje ofzo

dus om het nu 2x per dag te geven???

groetjes moekje

Tja, das wel waar, maar goed, ik geef mijn dochter ook twee keer per dag melk, en yoghurt is natuurlijk een melkproduct. Ik zou het dan gewoon vervangen....

Hoi

Mick eet inderdaad ook een stuk minder als voorheen.

Overdag gaat het nog wel maar met het avondeten wordt het steeds minder.
en eerst dronk hij altijd aanmaaklimo maar daar vind hij nu niets meer aan.
Hij drinkt wel melk en melk met een smaakje.... maar alleen melkproducten lijkt me ook niet echt goed. Wil hem eigenlijk nog geen zoete drankjes geven maar dat drinkt hij wel.
Moeilijk he....zal wel weer een periode zijn waar we doorheen moeten .
Succes groetjes Jiska

Hoi Moekje,

Oh dat eten en drinken altijd he!! Blijf het ook lastig vinden.
Wat voor drinken geef je gewoon.. diksap?? Misschien een keer een ander smaakje proberen???
In het begin gaf ik Jennifer ook eerst een beker thee, maar na verloop van tijd dronk ze het niet meer. Dus nu geef ik gewoon gelijk een beker diksap.. soms lekker appelsap (zo pakje).
Laatst hadden mijn schoonouders mandarijntje-sap van appelsientje.. ik geloof dat Jennifer het binnen 5 min. had opgedronken. Die moet ik dan ook ff halen.

Het is heel verschillend, de ene dag drinkt ze 1 beker sap (wel drinkt ze altijd haar melk) en de andere dag drinkt ze er 3!!! Geen pijl op te trekken.
Ik moet zeggen dat het ook met eten is.. Maandag bijvoorbeeld at ze 's ochtends 2 boterhammen op!!!! (normaal 1) en vanochtend nog geen kwart boterham.

Dus mijn tip is  om wat meer variatie in het drinken te brengen..(drinken vind ik belangrijk dan eten!)

Succes meid, liefs ilone

hoi hoi

nu is Ryan nooii\t echt een natnek geweest hoor maar vind het toch stukke minder
het gaat niet zo zeer om wat hij te drinken krijgt maar hij wilt gewoon weinig drinken

hij krijgt melk , thee , roosvice 50/50 en dat drinkt hij zonder problemen op aan de hoeveelheid is erg verminderd
ik heb ook wel eens andere diksap geprobeert of andere roosvicee of wicky maar helaas dat wilt die ook niet hebben.

morgen toch naar het cb zal het gelijk eens vragen

groetjes moekje

Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. laat het even weten....

Terug
Bovenaan