Minder geslaagde babyfoto's!

A

Anoniem

Guest
Laten we eerlijk zijn: we hebben allemaal de mooiste kinderen van de hele wereld. Ik maak veel foto's, misschien wel eens iets te veel! Meestal zijn het mooie plaatjes, maar soms zit er een tussen waarvan ik denk: 'Minder Geslaagd!' Hebben jullie dat nou ook?

Het lijkt me grappig om die foto's met elkaar te delen. Ik zal het spits afbijten met onze Bas:

Ik ben benieuwd wie volgt?

Hihi, leuk onderwerp. Ik kan helaas geen foto's plaatsen anders deed ik zeker mee..

hihi deze is een beetje dichtbij en ik moet zeggen dat ze onder het eczeem zit en lekker met haaar ogen aan het tollen is.

Issie niet fantastisch? ;)
In het begin deed ze zo als ze doodop was na het drinken aan de borst.

Deze is iets te dichtbij genomen en dan is t net of ze een hele dikke kop heeft, maar dat valt eigenlijk best mee!

En hier is het net of Birgit een chocoladetaart aan haar neus voorbij ziet gaan!
hahaha

HOI EVOLUTION,HEB EVEN EEN VRAAGJE HOE   OUD IS JE KLEINTJE OP DEZE FOTO?WAT EEN BOS MET HAR ZEG,JEMIG,
WAS IK EVEN BENIEUWD NAAR DOEIIIII

Hey,

Lekkere bos he? Birgit is op de foto  3 maanden en een week. Door het haar, en doordat ze zo lekker wijs al om zichheen kijkt geloven mensen dat vaak niet... aan aandacht niets tekort iig!
Mijn moeder vond het zelfs nodig om een stiekje in haar haar te doen dus hier nog zo minder briljante foto:

Terug
Bovenaan